צביעת בית ותיקונים שכללו החלפת פנלים, טיפול בעובש ותיקון סדקים.
חוות דעת:
מדהים! היחס, המחיר, הזמינות, הכל היה אחלה! אין לי מילה רעה להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי שו, תל אביב.
אשרור: 12/12/2018
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
תיקוני צבע וטיח בסלון, אמבטיה ושני חדרי שינה.
חוות דעת:
השירות שלו מצוין. הוא אדיב, מנומס ושירותי. בנוסף הוא לקח מחיר אטרקטיבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ד. תל אביב.
אשרור: 26/11/2018
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
צביעת 2 חדרים.
חוות דעת:
היה מצוין! יסודי, נקי ושירותי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלין יקיר, תל אביב.
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
עבודת צבע בבית כולל צביעת תקרה בסלון, צבע מיוחד בקיר אחד ותיקון בעיות בתקרת אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה, מעולה. הוא היה מקסים, לקח מחיר טוב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדרס לינדנר, תל אביב.
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
צביעה של תקרה במקלחת.
חוות דעת:
היו סדקים בצבע אז הוא חזר אלי כמה פעמים כדי לתקן, אבל הוא תמיד היה זמין והגיע בלי בעיה, הוא ממש בסדר. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 156 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה נשוי ואב לארבעה, וכשהוא לא עוסק בצבע תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו הפנוי עם הילדים, לרוב בטיולים.
לתחום הצבע הוא הגיע דרך עולם השיפוצים. הוא החל את דרכו בארה"ב, שם חיפש אחר "כל עבודה שהיא לא מכירות", הוא נזכר. כשהוא הגיע לעבודה בשיפוצים, הוא גילה מיד שהוא נמשך לכל עבודות הצבע, לאמנות שבדבר, ליצירתיות ולאמנות. הוא החליט להתמקצע ולהתמחות בזה, והשאר היסטוריה.
"האהבה הגדולה שלי בעבודה היא תחושת הסיפוק בסוף. אני מגיע לבית ומחדש אותו, לראות את התוצאה הסופית זה פשוט נותן סיפוק גדול"
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "אני רוצה לגדול ולהתפתח בעסק, להעסיק עובדים ולהמשיך לתת שירות טוב."
משה עוסק בתחום הצבע כבר למעלה מ-15 שנה, ומנהל את העסק שלו בסיפוק וגאווה.
"אני אוהב את מה שאני עושה אז אני משקיע בעבודה מעל ומעבר", הוא אומר. "אני אוהב לתת שירות. גרתי 15 שנה בארה"ב וקיבלתי משם את תודעת השירות ורמת המקצועיות, זה משהו שנשאר איתי"
תחומי ההתמחות:
:: צביעת בתים
:: החלקת קירות בשפכטל אמריקאי
:: שליכט צבעוני
:: צביעה חיצונית ופנימית
:: צביעת חדרי אמבטיה וטיפול בעובש
:: צביעת טקסטורות
:: צביעת דלתות ומשקופים
"האתגר שלי בעבודה הוא הקשר עם הלקוחות. אני רוצה להצליח להתחבר לכל לקוח. היו הרבה לקוחות שיצא לי לשמור איתם על קשר, ואפילו לקוחה שהזמינה אותי לחתונה שלה, זה כיף."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.