מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.96
מחיר 9.76
איכות 9.93
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתי ברנט, כפר סבא.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור בחדר שירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתי מרוצה מהמקצועיות והשירות האישי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תומר פורת, הוד השרון.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מקצועי, הגיע בזמן וממש בסדר גמור, התרשמתי ממנו לחיוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא וילז'וני, רעננה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור בגלל שו רשים
חוות דעת:
אבי הגיע בזמן טיפל בתקלה בצורה מקצועית. אשמור את הטלפון במידה ואצטרך שרות בעתיד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי גור, הוד השרון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת סיבה לסתימה וריח רע בחדר רחצה במרתף, ניקוז בור ביוב והחלפת משאבה.
חוות דעת:
ראשית חשוב לי לציין שאבי היה אצלי בעבר לגבי רטיבות שהייתה לנו, ונתן לי המלצה טובה ופשוטה איך לתקן בעצמי וחסך לי הוצאה גדולה ואף סרב לקחת תשלום על הביקור. היום הופתעתי מהמענה המהיר גם לטלפון, גם הגיע תוך זמן קצר וגם הצליח לעשות את כל העבודה, שלא הייתה קלה והיה צריך חלקים וכלים וכו', על המקום כולל לגייס קולגה לעזרה כשהתבררה העבודה הנדרשת. נתן הצעת מחיר הוגנת לפי בירורים שעשיתי ועמד בה אף על פי שאני חושבת שהעבודה הייתה קצת יותר מורכבת ממה שציפה. מעבר לזה פשוט היה נחמד מאוד, עבד בזהירות והתחשבות בבית וניקה אחריו. באמת, חוויה מעולה, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סהר הראל, כפר סבא.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני.
חוות דעת:
הוא מאוד עזר לי בטלפון. הוא שאל אותי אם אני מוכן להתאמץ ולפתוח את מכסה הביוב לבד. אכן עשיתי את זה ובעזרתו הצלחתי לזהות את הבעיה ולפתור אותה. הוא חסך לי עלות של ביקור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ב. רעננה.
משוב: 28/08/2019
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל י. הוד השרון.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה לסתימה בביוב.
חוות דעת:
אבי היה ממש בסדר, הגיע אלי לפתוח סתימה אך כשהגיע ראה שזו בעיית צנרת ואמר שאני יכול להפעיל את הביטוח שלי. הגיע בזמן ואני מרוצה בסך הכל.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אגם, רעננה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הגיע בהתראה קצרה, עשה עבודה מקצועית ומהירה, ממליצה עליו מאוד!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ארדון, כפר סבא.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שני סיפונים והתקנה של שני ברזים בשרותים.
חוות דעת:
אבי היה מעולה, הגיע מיד, אדיב, המחיר מצוין לדעתי, עשה עבודה טובה, אחר הסיפונים שהביא היה עם חור, נסע להחליף מיד, הגיע עם כל הציוד שצריך ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו אזמנוב, רעננה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצנרת ניקוז של חדר האמבטיה.
חוות דעת:
מצוין! היה זמין, נתן שירות טוב ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 433 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק