מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.91
מחיר 9.86
איכות 9.94
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי ריחני, רחובות.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס במדיח של חברת BOSH.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה מאוד זמין, הגיע אליי תוך שעה משיחת הטלפון, התקלה הייתה בכרטיס, הוא לקח את הכרטיס למעבדה והחזיר את הכרטיס למחרת. בנוסף הגדיל ראש וקיבע את המדיח למרות שזה לא היה חלק מהעבודה והייתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

תומר גדיש, יבנה.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קפיצים בדלת מדיח כלים מחברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, סבלני תיקן וניכר שהוא מקצועי, היה אמור להגיע יום קודם ובסוף הגיע למחרת, המחיר סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מורין מוזס, נס ציונה.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הגיע בזמן, די מייד מרגע שפנינו, היה מקצועי, ישר הבין מה הבעיה והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תלמה קטן, רחובות.
אשרור: 03/05/2020
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של בלומברג.
חוות דעת:
היה 100 אחוז! סידר מה שצריך, נתן לי עצות והמחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס טפר, נס ציונה.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
תיקון רכיב אלקטרו מכני במדיח כלים חברת BOSH.
חוות דעת:
אילן היה מעולה, הגיע בהתראה של שעתיים, הסביר את מהות התקלה ותיקן במקום. בנוסף גם קיבע את המדיח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמחה בנישו, יבנה.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
היה עשר. הוא בחור מקסים ונחמד, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ונתן שירות בסבלנות. הוא ידע בדיוק מה לעשות ולקח רק מחיר ביקור. ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית אזולאי, רחובות.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תיקון מדיח כלים של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
נכנסו לי מים למדיח שלא הצליחו לצאת בעצמם. קפצה לי חלונית עם תקלה מסוימת על הצג והמדיח הפסיק לעבוד. התקשרנו אליו והוא הדריך אותנו מה לעשות. אמר שצריך להוציא בעצמנו את כל המים, לדאוג ליבש את כל המדיח מבפנים ואז להפעיל אותו מחדש. התקלה לא חזרה מאז והוא ממש עזר לנו! בעל מקצוע אחר היה מגיע וגובה על כך תשלום. מודה לו מאוד!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה פן, רחובות.
אשרור: 21/04/2020
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
התקשרתי אליו בנוגע לבעיה במדיח הכלים והוא נתן לי הסבר טלפוני איך לפתור את התקלה לבד ואמר שאין צורך שאשלם על שירות. הוא היה סופר מקצועי, אדיב, נחמד, לא גבה ממני שקל והיה איתי על הקו 20 דקות. אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה כץ, נס ציונה.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
חיבור צינור ניקוז במדיח מחברת מחברת בוש.
חוות דעת:
שירות מעולה, מקצועי מאוד, תיקתק את העבודה, עמד במילה שלו מבחינת עלות העבודה, היה הוגן והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר סיטון, יבנה.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
תיקון אי 15 במדיח של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאד מקצועי, אדיב ועזר לי מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2002 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק