מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.95
מחיר 9.89
איכות 9.94
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לירז כהן, באר יעקב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור טיפול ריח של עובש במייבש כביסה ופתיחת סתימה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הסביר לי איך לפתור את שתי הבעיות בטלפון, מאוד נחמד ושרותי, נשמע מקצועי, עזר לי ולא מיהר להגיע ולגבות כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יניב נשלסקי, יבנה.
אשרור: 21/02/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה סימנס.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריאן גולד, יבנה.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אדיב, מקצועי, עדין ובאמת אני מרוצה מהכל. אני ניסיתי לפתור לעצמי איזה בעיה במכונה וכשהזמנתי אותו הוא אמר שהצלחתי לבד ושהכל בסדר. הוא היה הוגן וישר וגבה תשלום עבור ביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז דגמי, יבנה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה! הוא עשה בדיקה יסודית ולאחר הבדיקה המליץ לנו לא לתקן ולקנות חדש. הוא היה אמין ומקצועי, ממש אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים א. כפר הנגיד.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
איטום חור במיכל מכונת כביסה.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע בזריזות. פירק את מכונת הכביסה איתר חור בגוף המיכל, לא וויתר ואטם את החור. לקח מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית צאירי, רחובות.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה וטיפול במכונת כביסה מחברת AEG.
חוות דעת:
אילן היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה אמר, רחובות.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שכלל החלפת משאבה במכונת כביסה חברת AEG.
חוות דעת:
הוא מעולה, פשוט מקצועי, אדיב, הגיע כבר באותו היום, איתר את התקלה מהר ונתן מחיר מאוד סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת גרימברג, רחובות.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכונת כביסה סימנס.
חוות דעת:
אילן הגיע 3 שעות אחרי שדיברנו לתקן מכונת כביסה שמשהו בציר הדלת שלה מנע ממנה לעבוד. תיקן תוך חמש דקות והמכונה עובדת! לקח סגום הוגן. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סילביה שני, רחובות.
אשרור: 31/01/2020
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שכלל החלפת ציר בדלת.
חוות דעת:
אילן היה בסדר גמור. הגיע תוך פחות משעתיים, ביקש ממני לפני כן לצלם את הציר כדי שיוכל להגיע כבר עם אחד חדש ולא יעקב אותי, המחיר הרגיש לי הוגן ואין לי מילה רעה להגיד עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד גדג, נס ציונה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שרוול גומי בדלת של מכונת כביסה מסוג lg שמכילה 7 קילו.
חוות דעת:
אילן היה מעולה! הייתי מרוצה מהאמינות שלו, ממש אחלה בחור, הגיע בזמן, נתן יחס טוב, תיקן את התקלה זריז, עבד מהיר ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1761 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק