מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.97
מחיר 9.76
איכות 9.76
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירלי זכריה, רחובות.
משוב: 10/07/2020
תיאור השירות:
תיקון חלק שרוף במייבש כביסה של חברת Haier.
חוות דעת:
פשוט מעולה! כבר פעם שנייה שאני מזמינה אותו מרוב שהייתי מרוצה, כלכך סמכתי עליו שאפילו הוא עשה את העבודה כשלא הייתי בבית, הוא מאוד נחמד, מקצועי וזריז, המחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמר גבעון, מזכרת בתיה.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים שכלל החלפת מנגנון דלת.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, בא מהר ועשה את זה מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Nir Klein, מזכרת בתיה.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס חכם במכונת כביסה מסוג סמנסונג.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא הגיע, פירק את המכונה, הוציא את הכרטיס, למחרת הגיע עם הכרטיס מתוקן ובינתיים זה עובד. הוא איחר בערך ב20 דקות- חצי שעה לזמן שנקבע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נועה רייסין‬‎, באר יעקב.
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתקלה במייבש כביסה .
חוות דעת:
הוא היה מקסים! הוא דיבר איתי בטלפון והדריך אותי צעד צעד, הוא היה אמין מאוד ואמר שאין צורך שיבוא וחבל על הכסף כי אפשר לפתור את זה דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ינאי קופמן, נס ציונה.
אשרור: 08/07/2020
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בחור מקצוען ממש ונתן שירות מעולה, הכול עשר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז ל. רחובות.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה במדיח כלים של חברת בוש שכלל ריקון מים וחיזוק ברגים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אמין מאוד, רציני ושרותי. הוא גם אמר שהוא יבוא פעם שנייה ללא תשלום במקרה שיהיה בעיה, ממש אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהונתן מנדלבאום שור, באר יעקב.
אשרור: 02/07/2020
משוב: 03/05/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת ח. רחובות.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית ניקוז במכונת כביסה עם פתח עליון.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הגיע בזמן שקבעתי מולו והמחיר שגבה היה הוגן מאוד. אילן שירותי, מקצועי מאוד ואמין, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון רם, רחובות.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים בעקבות סתימה במשאבה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! שירות מקצועי ביותר, אדיב והכי חשוב אמין. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ערבה ערבה, נס ציונה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד לתנור אפייה של חברת דה דיטריש.
חוות דעת:
בעל מקצוע ישר, הוגן ומאוד נחמד! הוא היה מאוד שירותי, אדיב, זמין ופתר את הבעיה בצורה מהירה. אני בטוחה שאני אקרא לו שוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2107 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק