מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.86
איכות 9.94
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישי ל. מזכרת בתיה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקן תנור שנכבה מעצמו בכל פעם שהגיע לטמפרטורה מסוימת. מסתבר שהתרמוסטט גיבוי נשרף. הוחלף החלק והתנור תוקן.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שניר בנסאדון, רחובות.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
שירות מצוין! דיברתי איתו בבוקר ואמר שיגיע עד אחת וחצי בצהרים, באמת הגיע בהתאם. תוך רבע שעה עד עשרים דקות כבר סיים את העבודה. נכון לעכשיו המדיח עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף שריקי, רחובות.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן, לקח מחיר סביר והעבודה הייתה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות אוליאל, רחובות.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה שלא התחמם.
חוות דעת:
היה אחלה וממש מעולה. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מעולה ולקח מחיר לא יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה זמיר, רחובות.
משוב: 16/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה! יעיל מאוד, מהיר , ענייני ונעים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור הלפרין שושני, רחובות.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בדיח כלים חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה פנטסטי! בתוך שניות הוא גילה שהאשמה היא פקק סגור בתוך הסיפון החדש שהותקן על ידי אינסטלטור יום קודם לכן, לא היינו עולים על זה בעצמנו, הברגה של הפקק פתרה את הבעיה. אילן יצא צדיק כשגבה תשלום רק על עצם הביקור, חוץ מזה, הוא אדם ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי רבינוביץ', מזכרת בתיה.
אשרור: 16/09/2019
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! איש מקצוע אדיב, מקצועי, הגיע בזמן, הסביר בסבלנות, גבה מחיר שהיה הגון מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי וינטר, רחובות.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במייבש כביסה.
חוות דעת:
התקשרתי לאילן ותוך חצי שעה הוא כבר היה אצלי. לקח לו ממש כמה דק להבין מה התקלה- נקרעה הרצועה שאחראית על סיבוב התוף. הוא מהר מאוד פירק את המייבש והחליף את החלק התקול וגם ציין בפניי שהוא מחליף לרצועה מאיטליה ולא מסין ושהיא יותר טובה. אילן אדיב, נחמד, מנומס ומקצועי ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן רסלר, נס ציונה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס זיכרון של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר, יעיל ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ס. יבנה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה במכונת כביסה שנזלה.
חוות דעת:
היה מצוין, מגיע לו 10! הגיע בזמן, היה אדיב, שירותי ונתן מחיר הוגן. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1332 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק