מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.94
מחיר 9.84
איכות 9.93
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רונן ל. מזכרת בתיה.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דיויד לוי, מזכרת בתיה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
אילן הגיע בזמן וביצע בדיקה למדיח. איתר את התקלה שיש נזילה מהמשאבה הקטנה וזה מה שמקצר. המליץ לנו לא להחליף אותה כי זה לא משתלם מבחינת מחיר והסביר לנו על הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בועז ליכטר, רחובות.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
שירות מעולה, המחיר היה הוגן מאוד, הוא עשה עבודה טובה והגיע בזמן. היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מופז, נס ציונה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הזמנו את אילן לבדוק מדיח כלים שקיצר. הוא אבחן את הבעיה אבל הסביר לנו שלא כדאי להשקיע בתיקונה. היה ממש נחמד ועבד מעולה, נזמין אותו שוב אם נצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה איסנברג, רחובות.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מכונת כביסה של חברת אלקטרולוקס שלא מבצעת סחיטה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. בחור מאד חיובי, מאד מקצועי, הגיע מהר ובזמן והסביר שלא היתה שום תקלה ובאמת הכל הסתדר. רק דבר אחד חבל כשהתקשרתי אליו הוא לא שאל אם מופיע במכונה הסימן Eror, ורק כשהגיע הוא בדק את זה ואמר את זה במקום, הוא היה הוגן בקטע הזה שאמר לנו את זה, פשוט חבל שלא חסך את כל ההגעה, אבל חוץ מזה סה"כ היה מאד בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נורית גוילי, רחובות.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה במדיח.
חוות דעת:
היה מצוין! בא מהר, היה ישר ונתן המלצות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון קורנצביט, רחובות.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מדיח כלים. המדיח קיצר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידן גרנך, רחובות.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטיה רדצנקו, רחובות.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית של דלת במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה את העבודה ממש מהר, טיפל בבעיה כמו שצריך וכמו שהבטיח. אנחנו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה מירה, רחובות.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר, בדק לי את המכונה ואמר שהיא לא עובדת וסך הכול עשה עבודה טובה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1427 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק