מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.88
איכות 9.89
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי טחן, נס ציונה.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של תנור אפיה שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
אילן הגיע בזמן בדק ואיפס את התנור. גבה רק על ביקור ונתן אחריות לשלושה חודשים על ביקור ללא תשלום במידה והבעיה חוזרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ריקי ונטורה, יבנה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס במדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
ממש מצוין. הוא סובלני מסביר הכל בסבלנות ולדעתי המחיר הוגן. הוא עמד בזמנים והכל באמת בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן רסלר, נס ציונה.
אשרור: 17/11/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס זיכרון של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר, יעיל ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון לב ארי, רחובות.
אשרור: 14/11/2019
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת דלונגי.
חוות דעת:
מדהים! התקשרתי והגיע תוך חצי שעה, כפתור ההפעלה של התנור קיצר, הסביר שהחלפת הכפתור תעלה הרבה ובמקום זה עשה מעקף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב אלוני, רחובות.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
כל השירות היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב חזי, רחובות.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של תנור בילד אין בוש, החלפה של גוף חימום וגריל.
חוות דעת:
היה מצוין! המחיר נוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות דים, רחובות.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 07/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה ותיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
אילן הגיע במהירות גם כדי לבדוק מכונת כביסה שהפסיקה לעבוד וגם תנור שמצב הטורבו התקלקל. הוא היה מקצועי, הגון ונעים. כבר מהטלפון ניסה להבין אם המכונה מקולקלת וניסה לחסוך לי את הכסף על הביקור. כשהגיע הסביר בנחת את הבעיה בשני המוצרים ומה לעשות ונתן טיפים לקניית מכונה חדשה ואף הקדיש כמה דקות להסביר על מצבי התנור. היה הגון והסביר לי שאוכל להמשיך עם התנור ללא תיקון והציע לי לנסות מספר ימים ואז לחזור אליו אם ארצה את התיקון והוא רק ייקח את ההפרש לתיקון התנור ולא ייגבה על הביקור. באמת לאחר מספר ימים תיקן את התנור ובמהירות ובמקצועיות. הוא איש מקצוע נעים והגון ובהחלט ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בר, נס ציונה.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
שירות מעולה!! חביב, אדיב, מקצועי ופתר את התקלה בקלות. הסביר בדיוק כיצד נוצרה הבעיה והציע דרכי פתרון, גם לאחר יממה כאשר היתה בעיה נוספת, הגיע מיד ללא כל עיכובים ופתר את התקלה ולא לקח לי סכום כסף נוסף. כנראה שמדורג במקום הראשון ולא לחינם! ממליץ בחום מכל הלב. תודה לך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא נוימן, גני יוחנן.
אשרור: 08/11/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא הגיע אחרי שעה משדיברנו, לדעתי המחיר היה טוב, הוא היה מקצועי ונחמד. ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת ג. נס ציונה.
אשרור: 07/11/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מכונת הכביסה עובדת כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1506 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק