מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.97
מחיר 9.78
איכות 9.76
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהונתן מנדלבאום שור, באר יעקב.
אשרור: 02/07/2020
משוב: 03/05/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עינת ח. רחובות.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית ניקוז במכונת כביסה עם פתח עליון.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הגיע בזמן שקבעתי מולו והמחיר שגבה היה הוגן מאוד. אילן שירותי, מקצועי מאוד ואמין, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון רם, רחובות.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים בעקבות סתימה במשאבה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! שירות מקצועי ביותר, אדיב והכי חשוב אמין. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ערבה ערבה, נס ציונה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד לתנור אפייה של חברת דה דיטריש.
חוות דעת:
בעל מקצוע ישר, הוגן ומאוד נחמד! הוא היה מאוד שירותי, אדיב, זמין ופתר את הבעיה בצורה מהירה. אני בטוחה שאני אקרא לו שוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל רום, יבנה.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מכונת כביסה של חברת AEG, מיקום והפעלת תנור אפייה בילד-אין של חברת בוש, מיקום כיריים של חברת AEG ומיקום מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
איש מקצוע איכותי ואחלה בן אדם. גבה מחיר מאוד הוגן לדעתי, הגיע בזמן והסביר על המכשירים והחברות כמו שצריך. לסיכום- מרוצה מאוד מהשירות וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמחה בנישו, יבנה.
אשרור: 29/06/2020
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
היה עשר. הוא בחור מקסים ונחמד, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ונתן שירות בסבלנות. הוא ידע בדיוק מה לעשות ולקח רק מחיר ביקור. ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ידין, רחובות.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בתיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
נתן ייעוץ טלפוני מצוין שפתר לי את הבעיה בצג של המדיח. חסך את הביקור עצמו ועזר מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה ו. מזכרת בתיה.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מהר והיה נחמד ואדיב. הסביר מה התקלה וייעץ לקנות מכונה חדשה. אמר שגם אם יתקן, זה לא יחזיק מעמד. ייעץ למה כדאי לשים לב במכונה חדשה והציע שאשלח לו נתונים על מה שאבחר כדי שיביע את דעתו. היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל כוכבי, רחובות.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה במכונת כביסה של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נחמד ואדיב, ממש סבבה לגמרי. הגיע אליי מהר וטיפל בבעיה בקלות ובמהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי חזיזה, רחובות.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת סמסונג והחלפת רצועה במייבש כביסה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה 10! הגיע בזמן, הסביר לי על הבעיה והמליץ לי לא לתקן את המכונה, תיקן את הרצועה כמו שצריך, היה אכפתי ואני ממש ממש ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2095 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק