מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.88
איכות 9.89
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן ק. גבעתיים.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקון הצפה במדיח של חברת lyvent.
חוות דעת:
הוא עזר לנו דרך הטלפון, הסביר לנו בדיוק מה צריך לעשות והבעיה נפתרה. בן אדם מקצועי ומאוד והגון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יגאל ל. גבעתיים.
אשרור: 01/05/2020
משוב: 02/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה וולפביין, רמת גן.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
בדיקה לתנור אפייה בילד אין מחברת רוזייר.
חוות דעת:
הוא הגיע ועשה בדיקה יסודית לתנור שקיצר. מהבדיקה הבין שהבעיה לא בתנור עצמו אלה בחשמל ולכן לא יכל לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל דניאל, רמת גן.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת הכביסה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי סינואני, רמת גן.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
אילן היה מקסים! דיבר איתי ארוכות דרך הטלפון כדי להבין מה הבעיה, ניסה לעזור לי בכמה דרכים, בסוף הגענו לשורש הבעיה ואמר לי שתיקון שלה עולה הרבה ולכן אם אני רוצה הוא יתקן אבל עדיף לי לקנות חדש, שמעתי לעצתו וקניתי בסוף מייבש כביסה חדש, הוא היה מאוד אמין ואדיב, ממליצה בחום.
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ר. גבעתיים.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא היה הוגן וסבלני, פתר את הבעיה במהירות ובמקצועיות ולקח מחיר הגון לחלוטין. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן קריב, רמת גן.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לתפעול מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מרוצה סה"כ ואין טענות! הוא הסביר לי איך לעשות כביסה באופן הטוב ביותר. היה צריך גם להחליף נורה שבורה בתנור אפיה. לא הייתה לו נורה אז קניתי נורה 25 וואט והיא לא מתאימה (כתוב על הכיסוי 15 וואט בלבד).
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרן דרורי, גבעתיים.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל שכלל החלפת רצועה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצויין. ישר הבין מה צריך לעשות, הגיע בזמן והיה ממש נחמד. הוא עזר לי גם בהחלפה של שקע בלי קשר לתשלום. אני מאוד מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי ואנונו, רמת גן.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא מקסים, אני מאוד מרוצה מהשירות. הוא סידר לי את הכל במקצועיות ולדעתי המחיר מעולה. הוא בן אדם נחמד ואכפתי, אני מאוד מרוצה מהשירות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלאריס ח. רמת גן.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון בולמים במכונת כביסה.
חוות דעת:
אילן היה מעולה. מאוד מקצועי, אדיב, זמין והמחיר היה מאוד הוגן. לא יצא לי להיתקל באנשי מקצוע ברמה הזאת! ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2033 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק