מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.94
מחיר 9.84
איכות 9.93
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיון בשארי, גדרה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
שירות מעולה, עשה עבודה מצוינת, הסביר, עמד בזמנים, הוגן במחיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ימית דוקטורי, גן יבנה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן במדיח כלים.
חוות דעת:
קיבלתי מאילן שירות מעולה! כבר בטלפון הוא זיהה את התקלה, הוא רצה לבוא למחרת אבל לי זה לא התאים, הוא הגיע אחרי יומיים בדיוק בזמן שקבענו, הוא גבה את המחיר שאמר מראש והמדיח עובד מעולה עכשיו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך ב. גדרה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במדיח כלים של ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, איחר מעט אך הודיע לפני כן. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שושי שוקרון, גן יבנה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
אילן היה מקצועי מאוד, אמין, הגיע בזמן כמו שקבענו והיה זמין. הוא גם נתן מחיר סביר וכלל בתוכו אחריות. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון דרורי, גדרה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אחרי בדיקה החלטנו להחליף את המדיח. הוא היה נהדר, ניסה לעזור לי בטלפון לפני שהגיע, שלח אותי לבדוק כמו דברים בעצמי, ואחרי שזה לא צלח הוא הגיע אלי, כמובן בתיאום מולי והיה ממש מעולה, חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירב קנר, גדרה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
אילן היה נהדר, פשוט מעולה! היה מאוד שירותי, אדיב, סבלני, הסביר לי מה הוא עושה ואפילו ניקה אחריו. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי מרקביץ, משגב דב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק שנשרף במדיח בוש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, קודם כל הוא חזר אליי מהר, הגיע ישר למחרת, זיהה את הבעיה מהר מאוד, תיקן אותה והכל עובד כמו שצריך. הוא מאוד נחמד וגם המחיר היה הוגן לגמרי. הוא באמת היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן נאור, גדרה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להצטברות מים במדיח כלים של חברת בקו.
חוות דעת:
פשוט פנטסטי! אילן מקצועי, אדיב, נתן לי ייעוץ בקשר למדיח כלים ופתר את הבעיה. הוא נתן לי הוראות בטלפון ועזר לי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן חזות, גדרה.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי משאבה במדיח כלים של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמנים בול כמו שקבענו ועלה על הבעיה מיד. היה מקצועי, יעיל ואמין. בחור ממש מקסים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ש. גן יבנה.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
סידור נזילת מים במדיח של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, היה מקצועי, נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1427 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק