מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.80
מחיר 9.77
איכות 9.84
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אירנה סבין, בני עיש.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בכרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עוד בטלפון הוא אמר לנו מה זה יכול להיות, עשה הכל במהירות ואנחנו מרוצים, כבר המלצנו עליו לחברים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
צביקה ווילדורף, גדרה.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של תנור אפייה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרן ונציאן, גדרה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
מקצועי זמין ואמין. הגיע איבחן את הבעיה להסביר מה לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור מלכי, גדרה.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים חברת בקו.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג! הגיע וניסה לפתור את התקלה, ראה שכנראה הבעיה בצמת החשמל והתיקון יקר, המליץ לקנות חדש ולא חייב על הביקור. אלוף, אמין ומקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה רבן, גדרה.
משוב: 18/05/2020
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל קורן, גדרה.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה אצל ההורים שלי והם אמרו שהיה טוב, מקצועי, מהיר ושירות אדיב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חמדה דרורי, שדמה.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת מייסטר אלקטרה שפסק לפעול בשל מגעים רפויים של חוטי החשמל.
חוות דעת:
הוא היה אמין, הודיע שיגיע בסביבות 12 וב- 12 התקשר להודיע שיתעכב ב- 20 דקות והגיע. יש לנו תנור ישן מאוד בן 25 שנה, בדק וראה שזה עניין של מגעים בחוטי החשמל ולא בעיה בגוף חימום כמו שחשבתי בהתחלה, אמר שבגלל שהתנור ישן הוא עושה כמיטב יכולתו על מנת שזה יחזיק מעמד. נתן שירות מהיר, סידר במקצועיות והתנור חזר לפעול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן חזות, גדרה.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
הוצאת חתיכת זכוכית שנתקעה במשאבת מדיח כלים של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, מהיר, אדיב, יעיל, חבל על הזמן ובן אדם מדהים ומקסים! התקשרתי אליו שוב אחרי חודשיים והתייעצתי לגבי בעיה בתנור שמקצר, אני חייבת לציין שהוא מקצועי כזה שאין לתאר! אמר לי לפני שהגיע שאני אעשה ככה וככה ואם לא תיפתר הבעיה יגיע, התקשרתי להגיד לו שהכל הסתדר והתנור לא מקצר יותר. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ס. גדרה.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! עבודה מצויינת, מחיר סביר ואיש נחמד. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי פוליקובסקי, גדרה.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לפתיחת סתימה במשאבה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
מקצועי מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2023 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק