מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.94
מחיר 9.84
איכות 9.92
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענת לוי, אשקלון.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תנור.
חוות דעת:
מניסיוני עמו מדובר באדם ישר מקצועי ומיוחד! התנור שלי התקלקל. קיבלתי הצעת מחיר של למעלה מאלף שקלים לתיקון מחברת התנורים. כבר שקלתי רכישת תנור חדש. כמוצא אחרון התקשרתי אליו. תיארתי לו את הבעיות בטלפון, והוא אמר שמדובר במשהו פשוט, אין צורך שיגיע ובהנחיתו הטלפונית אוכל לעשות זאת לבד. הוא הנחה אותי בפירוט רב לגבי מה ואיך לעשות ומה לקנות. פעלתי לפי הנחיותיו והכל הסתדר! ממש איש מקסים וחסך לי הרבה מאד כסף! אני שמחה שפניתי אליו וממליצה עליו בחום רב!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת דורון, אשקלון.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
זה היה אצל אמא שלי, היא הייתה מאוד מרוצה, השירות היה טוב והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חמדה טמיר, ניצן.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר טורבו בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
אילן הגיע בדיוק מתי שקבענו ותיקן את הבעיה תוך כמה דקות באדיבות. הוא היה מקצועי ואני מרוצה מהשירות שלו מאוד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עופר טל, אשקלון.
אשרור: 13/09/2019
משוב: 14/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים, כלל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
היה פשוט 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ש. אשקלון.
אשרור: 10/09/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תקון מכונת כביסה, החלפת משאבת מים.
חוות דעת:
היה ממש בסדר! אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילן קנדל, הודיה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת בלרס.
חוות דעת:
הוא היה אצלי ותיקן כמו שצריך, לא החליף חלק בסוף והצליח לעשות משהו אחר זול יותר שפתר את הבעיה. בא, היה שקט, נקי, עשה את העבודה והיה בסדר גמור, ממש אחלה. הכל עשר, הוא היה תותח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לנה בר, אשקלון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה במכונת כביסה של סמסונג.
חוות דעת:
היה נהדר, מקסים ואדיב. היה מקצועי ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תקווה טסגאו, אשקלון.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! אמין, מקצועי והוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון בוסקילה, ניצן.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה באמת אחלה, מקצועי, רציני, מאוד אמין, נתן מחיר הוגן וזיהה את התקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופיה רוטשטיין, אשקלון.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברה תקה שכלל החלפת גומייה בדלת.
חוות דעת:
ממש התרשמתי לטובה מאילן. זה היה פעם ראשונה שנעזרתי באתר וקצת חששתי לפני כן, אבל הוא לגמרי הפיג לי את החששות! הוא היה ממש מקצועי, עשה רושם שהוא יודע מה הוא עושה ולדעתי לקח מחיר מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1440 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק