מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תום
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.88
מחיר 9.83
איכות 9.82
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתי כהן, רמת גן.
אשרור: 23/02/2019
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
התקנת ארון חשמל בעסק.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא אדם אדיב ושירותי מאוד. הגיע בזמן, לקח מחיר ממש סביר והיה ממש עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סמדר ריינר, רמת גן.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
שירות מצוין. הוא עשר בכל הפרמטרים ואני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת לוי, גבעתיים.
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
התקנה מוצרי חשמל כגון: מנורות, מחמם מגבות ועוד..
חוות דעת:
אנחנו בסך הכל מאוד מרוצים. הוא היה ממש סבבה ואפילו כשהיה משהו שהפריע לנו הוא חזר לסדר אותו בלי תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה לוי, רמת גן.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
תיקון שקעים חשמלים, הוספת נקודות חשמל נוספות והתקנת פחת.
חוות דעת:
טום היה אדיב ומקצועי. הגיע במיוחד לבדיקה מוקדמת בכדי לתת הצעת מחיר, מבלי לגבות על ביקור. כשהגיע לתיקון, עבד בזריזות ובנוסף הבחין שאין לנו פחת והתקין בחינם! סייע לנו מעבר למה שהיה צריך, אפילו עזר לתלות כמה תמונות! ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי א, רמת גן.
משוב: 16/10/2018
תיאור השירות:
התקנת 2 שקעים למזגנים רגילים.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, עשה עבודה מקצועית והיה זמין מאוד. אני מרוצה מהעבודה שהוא עשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתנאור שוכר, גבעתיים.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
בדיקה של קצר שנוצר מהמסת כבל של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה סופר מקצועי. הגיע תוך שעה ובדק את הבעיה בצורה מאוד מקצועית, הוא עלה לגג וניסה לבחון באופן מלא מה המצב שם. אחר כך הוא הסביר לי בדיוק מה הבעיה ואיך פותרים אותה. עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה בן דוד, רמת גן.
אשרור: 30/09/2018
משוב: 21/08/2018
תיאור השירות:
החלפה של מפסק של תריס חשמלי והחלפת נורות במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מצוין. למרות שהעבודה הייתה לבסוף מעט מורכבת הוא לקח את הסכום עליו דיברנו מראש. הגיע בזמן, מאוד מסודר ואפילו הביא איתו את הסולם והקפיד והתעקש לנקות אחריו. מאוד מקצוען ומומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה טוינה, רמת גן.
משוב: 17/08/2018
תיאור השירות:
הוספת שקע לכיריים חשמליות.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים, ישר והגון ביותר. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקל ד. רמת גן.
אשרור: 22/05/2018
משוב: 16/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של בעיית הארקה,החלפה ותיקון של שקעים.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל! נעים, אדיב, הגיע בזמן. העלות היתה הוגנת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר א. רמת גן.
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
החלפה של שקע ובדיקת דימר.
חוות דעת:
השרות היה מצוין, העבודה היתה איכותית והוא עמד בעלות שסוכם מראש. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק