מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.93
מחיר 9.73
איכות 9.82
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרה שיש, אלעזר.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד עכברים בחדר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, אדיב, הסביר כמה פעמים את התהליכים, עשה את כל מה שצריך ואני מאד מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

מדבירים נוספים באזור גוש עציון-אפרת

שמיל אטלס, אפרת.
אשרור: 13/04/2020
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחסן, התקנת מלכודות האכלה נגד חולדות ומתן הוראות הנחייה עתידיות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, היה ממש מקצועי, מדויק, הגיע בזמן, גבה מחיר סביר בהחלט ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון רוטנברג, תקוע.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בשני חדרים.
חוות דעת:
השירות היה 10! אורן הגיע בזמן, הסביר על הכל, היה ממש מקצועי, הוא מבין את העבודה והעלות הייתה הוגנת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שפרה שיפמן, נוקדים.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
טיפול בחולדות על ידי סתימת פתחי ביוב ופיזור רעל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הגיע בדיוק בזמן שקבענו, היה הוגן ועבד בצורה ממש מקצועית. במשך כל העבודה הסביר מה הוא עושה וכיצד וגם המחיר שלקח היה ממש סביר. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פינחס כהן, אלון שבות.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
טיפול בחולדות בבית פרטי בן שלושה חדרים כולל חצר.
חוות דעת:
אורן היה מצוין, הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית, בעל יחס נחמד, בדק מעבר לזיהוי החולדות גם את המיקום שממנו הן נכנסות, יעץ ונתן טיפים איך לסגור את החורים והבעיה טופלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫יצחק אדרי‬‎, אלעזר.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
ריסוס נגד פרעושים בדירה בת 4 חדרים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי וזמין, הוא בחור שירותי מאד, סבלני והסביר לנו כל דבר שעשה, גם מבחינת זמנים אני מאד מרוצה, הוא הגיע כבר יום למחרת שהתקשרתי והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון כהן, אפרת.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי כיני יונים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והשירות שלו היה טוב. שלחתי לו תמונות בווטסאפ, והוא נתן לי את הכיוון הכי נכון לפתור את הבעיה, הוא ממש עזר לי. הוא אמר שזה קשור לתוכי ולאוכל שהחלפנו לו, ובאמת זה היה זה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר בלוך, אפרת.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד עכברים בדירה בת שני חדרים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא נתן יחס טוב וביחס לשאר המדבירים הוא נתן מחיר טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אלמוג שפיגל, אפרת.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
הדברת מנע נגד מזיקים בדירת 2.5 חדרים כולל בורות ביוב וגינה.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע בזמן, עבד מהר והסביר הכל. חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד ר. אפרת.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד מזיקים בבית פרטי בעל 3 קומות, 300 מטר.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא אמין, שמר על קשר ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 898 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק