מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.93
מחיר 9.73
איכות 9.82
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמוליק פלד, ירושלים.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
הדברת שטחים ציבוריים בבניין נגד מזיקים.
חוות דעת:
הוא ביצע את ההדברה - אבל לא הדביר כנגד הרב רגל השחור שנמצא אצלנו בהמוניו. לשאלתי הוא הסביר שלא ניתן להדביר אותו אלא בחומרים מסוכנים שדורשים טופס הסכמה מצידי. לאחר כשנה כשדיברתי איתו הוא אמר שניתן להשמיד אוכלוסיה קיימת באמצעים בטוחים. מבחינתי זה חוסר אמינות ולא אשתמש בשירותיו יותר.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
סגור
אביה יעקב, ירושלים.
משוב: 24/05/2020
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן גרדשטיין, ירושלים.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד מקקים ופשפשים.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא עמד בזמנים והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה ס. ירושלים.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
הדברת ג׳וקים.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי, אדיב, נעים, מהיר ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני מס, ירושלים.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד תיקנים בבית ובביוב בחוץ.
חוות דעת:
בחור מדהים, הגיע בול בזמן, הסביר לי על הכל והיה ממש חמוד, מקסים ומקצועי. התרשמתי ממש לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד אוזירנסקי, ירושלים.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
הדברת פשפשים בדירת שניים וחצי חדרים.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים! הייתה בעיה ואורן צדק בסוף, אמר שאחרי שעושים את הטיפול צריך לעשות כביסה בטמפרטורה מסוימת לבגדים ומסתבר שהמכבסה לא עשתה את זה והבגדים חזרו עם פשפשים, הגיע במיוחד ספיישל פעם נוספת וריסס, לא לקח אגורה ונתן אחריות לחצי שנה, סך הכל אני מאוד מרוצה, הוא מעל ומעבר, בחור מקסים, מקצועי, הסביר על העבודה כמו שצריך, השאיר דף עם הנחיות ומספר הטלפון שלו, רשם באיזה חומר השתמש, המלצתי הלאה ואני ממליץ עליו בחום רב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד ברון, ירושלים.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד טרמיטים במשקוף.
חוות דעת:
היה אחלה! הכל היה בסדר גמור, הגיע וטיפל בבעיה כמו שצריך.
איכות
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ניצן פייביש, ירושלים.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים, נמלים ומזיקים ב2 חדרי שינה וסלון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, עמד בזמנים והיה מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל פ. ירושלים.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
יעוץ ובדיקה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בסוף נתן לי הוראות מה לעשות לבד, לא בא לעשות עליי קופה ולקח תשלום רק על הביקור. היה אדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן מרשנד, ירושלים.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים ותיקנים עבור עסק עם הסדר לתקופה.
חוות דעת:
הוא מאוד טוב, גם התקשורת איתו וההסבר שקיבלתי וגם תיאום הציפיות לגבי ההסכם, קבעתי עבודה מתמשכת איתו ואני הכי מרוצה שאפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 898 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק