מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יששכר
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.65
מחיר 9.45
איכות 9.59
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עודד ממן, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
עבדות אינסטלציה בבית חדש.
חוות דעת:
הוא הבטיח לעשות את העבודה, התחיל ועזב באמצע, קיבל מקדמה של כסף לקנות חומרים. לא הסכים להחזיר את הכסף או החומרים שקנה. פשוט גזל. עוגמת נפש.
איכות
4
מחיר
8
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
אופיר ר. תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשני כיורים וניקוי סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
בן אדם אמין, תקשורתי, פתר את כל הבעיה עד הסוף, נתן מחיר סביר, מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר בראל, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה טוב ברמה הכי גבוהה. הוא פתר את הבעיה שגרמה להצפה בביתי, הגיע בזמן והיה מצויין. והצליח להוציא שורש ענק מהביוב שגרם להכל. הוא מבחינתי עומד בכל הפרמטרים בציון עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן דואניאס, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון ניקוז במדיח כלים.
חוות דעת:
התקשרתי ליששכר והוא ייעץ לי ועזר לי לאתר את החיבורים הרלוונטים במדיח ועזר לי לחבר שוב את צינור הניקוז. השירות שלו ברמה מאוד גבוהה הוא היה מאוד נחמד ואדיב , היה לו חשוב לעזור לי בלי הגיע.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה קונסטנטינוב, תל אביב.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים במטבח.
חוות דעת:
היה פיצוץ בצינור מים רקוב בדירה, יששכר הגיע ואיתר מיד את הבעיה. הוא מקצועי וסבלני.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר מנור, תל אביב.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה של שירותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה והמחיר שגבה היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ק. תל אביב.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה באסלה.
חוות דעת:
אני מאד מרוצה מיששכר הוא היה זמין, שרותי ונעים לעבוד אתו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמית סביון, תל אביב.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור .
חוות דעת:
היחס האישי שלו היה טוב, שירותי, מחיר טוב, הגיע בזמן והיה זמין.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גילי דומאני, תל אביב.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בחדר אשפה.
חוות דעת:
התקשרתי לכמה בעלי מקצוע מהרשימה, לדעתי רובם נתנו מחיר מופרז רק להגיע, יששכר היה היחיד שהציע מחיר הוגן מההתחלה וקשה למצוא בעלי מקצוע שמציעים מחיר הוגן בימינו. הגיע דיי מהר, עשה עבודה טובה, יעילה ומהירה, ממליץ לפנות אליו אם מחפשים אינסטלטור הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקה ברוקס, תל אביב.
אשרור: 16/09/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת מטבח, אמבטיה ושירותים.
חוות דעת:
יששכר מקצועי, נחמד ורציני. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים כולל בזמינות ובמחיר. הוא הגיע להצעת מחיר וכבר למחרת הגיע לבצע את העבודה וסיים אותה תוך יום אחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 205 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק