תותח על! אחלה גבר, עומד בזמנים, מנומס, ישר ומקצועי.
הגיע לבדוק, הבטיח שאם לא יוכל לתקן לא יגבה אפילו עלות ביקור.
הצליח כמובן לתקן וגבה מחיר סופר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר קפלן, רמת גן.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
תיקוני נגרות בדלתות וארונות וכן תליה והתקנה של רהיטים.
חוות דעת:
מאוד מומלץ! נעזרתי בעמית כמה פעמים בעבר, הוא בחור נחמד מאוד שנעים לעבוד איתו. מגיע בזמן, עובד יפה ולוקח מחירים סבירים לדעתי. ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי פ. גבעת שמואל.
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
תיקון שידה ומגירה שנתקעו.
חוות דעת:
היה מקסים, הוא אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נוית מלכא, רעננה.
משוב: 17/01/2024
תיאור השירות:
תיקון מגירה.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה שמואלי, פתח תקווה.
משוב: 14/01/2024
תיאור השירות:
התקנת מחסום חניה ותיקון ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל לב, כפר סבא.
אשרור: 13/11/2022
משוב: 19/06/2022
תיאור השירות:
התקנת חבלי כביסה ותיקוני סיליקון במקלחת.
חוות דעת:
מעולה, זמינות גבוהה, מחיר טוב, כנראה אחד האנשים שיותר אדיבים ונחמדים שיצא לי לפגוש. אחד החלקים שהבאתי בשביל להתקין לא התאים. יצא מגדרו, קנה בעצמו את החלק והגיע יום אחרי להשלים את העבודה ללא עלות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי שיר, פתח תקווה.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תיקון חיבור של מדף לקיר גבס.
חוות דעת:
עמית היה מדהים מדהים מדהים! בחור מקסים מאד שירותי ונחמד. הוא היה זמין מיד לעבודה. אני מרוצה ממנו. אחלה של בחור! הוא עשה עבודה מאד יפה.
פשוט אין מילים להגיד, הוא עשה עבודה נקייה ומסודרת, היה אמין, אנושי ופשוט בן אדם נחמד. הוא מומלץ בחום, מגיע לו את הציון הגבוה ביותר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 166 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית הוא הנדימן, איש טכני ומעצב גופי תאורה. עמית מספר לנו: "כשהייתי ילד קטן אהבתי ליצור לבד דברים בלגו (פעם לא היו הוראות) ומהר מאוד עברתי ליצור דברים בעץ ומתכת. על כן, הניסיון שלי הוא רב שנים". והוא ממשיך ומעיד: "ליצור משהו שימושי מאפס או לתקן ולהחיות משהו שהתקלקל או נשבר זאת האהבה שלי! ולכן הכי חשוב לי להעניק ללקוחות שלי שירות אכפתי ואישי ועבודה יסודית ומקצועית וכל זה גם במחיר נח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.