פשוט אין מילים להגיד, הוא עשה עבודה נקייה ומסודרת, היה אמין, אנושי ופשוט בן אדם נחמד. הוא מומלץ בחום, מגיע לו את הציון הגבוה ביותר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית קלפר, פתח תקווה.
אשרור: 04/11/2021
משוב: 14/07/2021
תיאור השירות:
התקנת מראה עם זרוע באמבטיה,
החלפת 3 שקעים ותיקון ידית דלת מטבח.
חוות דעת:
עמית הגיע בדיוק בזמן שנקבע.
מיד החל בביצוע העבודות שנדרשו.
עשה את העבודה בדייקנות ובאחריות,
בנעימות רבה ובחיוך.
בהחלט נדיר בארצנו.
מאוד מרוצה ובהחלט אשתמש שוב בשירותיו ואמליץ עליו בחום.
תליית מראה גדולה על קיר גבס, התקנת דלת ארון ופתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! טיפל במקצועיות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רינת פרסקו, הוד השרון.
אשרור: 02/02/2025
משוב: 03/11/2024
תיאור השירות:
התקנת בית לדייסון ,החלפת מנורה וחיזוק מדפים, החלפת מפסק
ותיקון ידית של דלת אמבטיה.
חוות דעת:
עמית מקסים, לבבי ובעל רצון טוב לעזור איפה שרק צריך.
לקח קצת יותר זמן ממה שציפינו ולכן התמחור יצא מעט גבוה ממה שחשבתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
עמית התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
מירב ברוך, תל אביב.
משוב: 12/12/2024
תיאור השירות:
תיקון אמבטיה עבור קשיש בהתנדבות.
חוות דעת:
הקשיש מוסר שהעבודה מדהימה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
400 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
2.0 שעות נתרמו
על ידי עמית
שירות זה נעשה עבור עמותת הקרן לרווחת נפגעי השואה.
רונית מי, רעננה.
אשרור: 03/07/2024
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת ספוטים במסדרון, הרכבת ארונות, תליית ווי תלייה בחדר מקלחת ופירוק ספרייה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין . הגיע פעמיים לעבודה, היה אדיב, נחמד ולקח מחיר הוגן לפי דעתי. היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל משיטה, רעננה.
אשרור: 15/03/2024
משוב: 13/12/2023
תיאור השירות:
תליית שני מפזריי חום לאמבטיה ותלייה של דייסון.
חוות דעת:
היה מצוין! ממש על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 234 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית הוא הנדימן, איש טכני ומעצב גופי תאורה. עמית מספר לנו: "כשהייתי ילד קטן אהבתי ליצור לבד דברים בלגו (פעם לא היו הוראות) ומהר מאוד עברתי ליצור דברים בעץ ומתכת. על כן, הניסיון שלי הוא רב שנים". והוא ממשיך ומעיד: "ליצור משהו שימושי מאפס או לתקן ולהחיות משהו שהתקלקל או נשבר זאת האהבה שלי! ולכן הכי חשוב לי להעניק ללקוחות שלי שירות אכפתי ואישי ועבודה יסודית ומקצועית וכל זה גם במחיר נח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.