היה מאד נעים, עשה עבודה שקטה וטובה. בנוסף, היה קל לתאם איתו מועד הגעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יקי ראוכורגר, כפר סבא.
משוב: 01/04/2025
תיאור השירות:
תליית תמונות, מדפים, סתימת חורים ותיקון דליפת מים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד דורון, רעננה.
משוב: 30/03/2025
תיאור השירות:
תיקוני נגרות מגירה במטבח ודלת של המיקרו.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות ש. פתח תקווה.
אשרור: 20/03/2025
משוב: 25/11/2024
תיאור השירות:
הרכבת כונניות, התקנת בתי מנורה ומספר מתלים בקירות ותיקון צירים בארונות מטבח.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! עמית בחור מקסים. חרוץ, אכפתי, מקצועי ושקט. עשה את העבודות שביקשתי על הצד הטוב ביותר.
אם אתם זקוקים להנדימן באיזור המרכז זה האיש בשבילכם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רינת פרסקו, הוד השרון.
אשרור: 02/02/2025
משוב: 03/11/2024
תיאור השירות:
התקנת בית לדייסון ,החלפת מנורה וחיזוק מדפים, החלפת מפסק
ותיקון ידית של דלת אמבטיה.
חוות דעת:
עמית מקסים, לבבי ובעל רצון טוב לעזור איפה שרק צריך.
לקח קצת יותר זמן ממה שציפינו ולכן התמחור יצא מעט גבוה ממה שחשבתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
עמית התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
מירב ברוך, תל אביב.
משוב: 12/12/2024
תיאור השירות:
תיקון אמבטיה עבור קשיש בהתנדבות.
חוות דעת:
הקשיש מוסר שהעבודה מדהימה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
400 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
2.0 שעות נתרמו
על ידי עמית
שירות זה נעשה עבור עמותת הקרן לרווחת נפגעי השואה.
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 230 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית הוא הנדימן, איש טכני ומעצב גופי תאורה. עמית מספר לנו: "כשהייתי ילד קטן אהבתי ליצור לבד דברים בלגו (פעם לא היו הוראות) ומהר מאוד עברתי ליצור דברים בעץ ומתכת. על כן, הניסיון שלי הוא רב שנים". והוא ממשיך ומעיד: "ליצור משהו שימושי מאפס או לתקן ולהחיות משהו שהתקלקל או נשבר זאת האהבה שלי! ולכן הכי חשוב לי להעניק ללקוחות שלי שירות אכפתי ואישי ועבודה יסודית ומקצועית וכל זה גם במחיר נח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.