תליית מראה גדולה על קיר גבס, התקנת דלת ארון ופתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! טיפל במקצועיות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל רום, כפר סבא.
אשרור: 26/12/2024
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
תליית מראה על קיר גבס.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה ה., רעננה.
אשרור: 08/12/2024
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
תלית וילונות, מדפים, מראה על קיר גבס והרכבת כיסא.
חוות דעת:
באמת תותח. עשה הכל כמה שיותר מדויק. נחמד, מקצועי, אין מילים. הכי מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל חלמיש, פתח תקווה.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
תליית מראה והתקנת מתלה מגבות במקלחת.
חוות דעת:
עמית היה מצוין ואני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר ה. כפר סבא.
משוב: 14/11/2023
תיאור השירות:
התקנת מדפים, מתלים וטלוויזיה בגודל 50 אינץ' ותליית מראות.
חוות דעת:
עמית היה מעולה, עשה עבודה טובה, עבד מסודר מאוד, ביסודיות ובדיוק. הוא לקח מחיר שממש הפתיע אותי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לנה פיאלקוב, פתח תקווה.
אשרור: 30/05/2023
משוב: 09/03/2023
תיאור השירות:
תליית מראות ותמונה, הרכבת של מתקני טיפוס לחתול.
חוות דעת:
היה מצוין! עמית הגיע בזמן, היה מאוד אדיב ומקצוע, ביצע את העבודה ברמה גבוה ולקח מחיר סביר ביותר. מאוד ממליצה ובהחלט אשתמש בשירותיו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ניסנקורן, רעננה.
משוב: 22/01/2023
תיאור השירות:
תלית מתקן טלוויזיה מהתקרה,ֶ מראות ומתלי מגבות.
חוות דעת:
עמית היה מעולה, מקצוען, אדיב, נקי ואחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית קלפר, פתח תקווה.
אשרור: 04/11/2021
משוב: 14/07/2021
תיאור השירות:
התקנת מראה עם זרוע באמבטיה,
החלפת 3 שקעים ותיקון ידית דלת מטבח.
חוות דעת:
עמית הגיע בדיוק בזמן שנקבע.
מיד החל בביצוע העבודות שנדרשו.
עשה את העבודה בדייקנות ובאחריות,
בנעימות רבה ובחיוך.
בהחלט נדיר בארצנו.
מאוד מרוצה ובהחלט אשתמש שוב בשירותיו ואמליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית הוא הנדימן, איש טכני ומעצב גופי תאורה. עמית מספר לנו: "כשהייתי ילד קטן אהבתי ליצור לבד דברים בלגו (פעם לא היו הוראות) ומהר מאוד עברתי ליצור דברים בעץ ומתכת. על כן, הניסיון שלי הוא רב שנים". והוא ממשיך ומעיד: "ליצור משהו שימושי מאפס או לתקן ולהחיות משהו שהתקלקל או נשבר זאת האהבה שלי! ולכן הכי חשוב לי להעניק ללקוחות שלי שירות אכפתי ואישי ועבודה יסודית ומקצועית וכל זה גם במחיר נח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.