התקנת שני גופי תאורה, הרכבת שתי דלתות לארון וקיבוע הארון לקיר, החלפת ברז דולף ותליית שני וילונות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה ה., רעננה.
אשרור: 08/12/2024
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
תלית וילונות, מדפים, מראה על קיר גבס והרכבת כיסא.
חוות דעת:
באמת תותח. עשה הכל כמה שיותר מדויק. נחמד, מקצועי, אין מילים. הכי מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רבקה דובדבני, תל אביב.
אשרור: 10/10/2024
משוב: 08/07/2024
תיאור השירות:
החלפת מתג דוד ותליית מסילת ווילון, טלוויזיה וגלאי עשן.
חוות דעת:
עמית היה אדיב ומקצועי, ביצע עבודה מעולה, בזריזות ודייקנות.
בהחלט איעזר בו שוב במידת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי ליבני, כפר סבא.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
התקנת וילון גלילה צר בגודל 60 סנטימטר.
חוות דעת:
אני מרוצה מהזמינות מהיום להיום ומהעבודה המסודרת, המדויקת והנקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רינת ק. כפר סבא.
משוב: 02/08/2021
תיאור השירות:
תליית לוחות מחיקים, תליית וילונות ועוד.
חוות דעת:
היה מצוין! עמית הגיע בזמן, ביצע את העבודה בצורה מסודרת ונעימה. מודים לו מאוד ובטוח נזמין אותו שוב בפעם הבאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'וד ברק, רמת גן.
משוב: 16/05/2020
תיאור השירות:
התקנת וילון והזזת נקודת חיבור של מכונת כביסה.
חוות דעת:
עמית חמד של בחור, אני נעזרתי בו וכבר המלצתי עליו גם לבת שלי. הכל היה נפלא. הוא קודם כל בן אדם, מעבר לזה שיש לו ידיים טובות. מילה שלו זו מילה, זמנים אצלו זה זמנים, הכל היה מצוין. אני ממליצה עליו בלי לחשוב פעמיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צ. ק. רעננה.
אשרור: 12/11/2024
משוב: 13/08/2024
תיאור השירות:
תליית וילונות, תמונה, טלוויזיה וסידור תעלות חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! דייקן, נחמד, מקצועי וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ע. י. רעננה.
משוב: 01/12/2022
תיאור השירות:
התקנת וילונות אמבטיה, מפזרי חום, טלוויזיה ופריטים נוספים.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, בחור אדיב מאוד, נעים ועושה את העבודה בחפץ לב, אני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 233 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית הוא הנדימן, איש טכני ומעצב גופי תאורה. עמית מספר לנו: "כשהייתי ילד קטן אהבתי ליצור לבד דברים בלגו (פעם לא היו הוראות) ומהר מאוד עברתי ליצור דברים בעץ ומתכת. על כן, הניסיון שלי הוא רב שנים". והוא ממשיך ומעיד: "ליצור משהו שימושי מאפס או לתקן ולהחיות משהו שהתקלקל או נשבר זאת האהבה שלי! ולכן הכי חשוב לי להעניק ללקוחות שלי שירות אכפתי ואישי ועבודה יסודית ומקצועית וכל זה גם במחיר נח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.