היה מעולה, יסודי ומקצועי! עמית עבד בזריזות ויעילות ומעל הכל היה מאוד אדיב ומתחשב! בהחלט נזמין אותו לעבודות נוספות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ה. ק. תל אביב.
אשרור: 23/12/2021
משוב: 23/08/2021
תיאור השירות:
תליית ווים, החלפת גוף תאורה, הרכבת רהיטי איקאה ותליית מדפים בדירה פרטית.
חוות דעת:
מושלם! מדובר בבחור ממש מקסים. הוא הגיע בזמן, נתן יחס טוב והיה מקצועי. אני אזמין אותו עוד פעם ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. א. הוד השרון.
משוב: 15/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת רהיטים, תליית זרוע לטלוויזיה ותיקוני חשמל ואינסטלציה בבית.
חוות דעת:
הוא עושה את המקסימום, הוא בעל מקצוע מעולה וגם ברמה האישית הוא נותן שירות אדיב ומקסים. מגיע תמיד בזמן. המלצתי עליו לכל החברים שלי, הוא מקצוען, ממש יוצא דופן! עברתי לבית שהיה מעט מוזנח והוא ממש עזר לי לשפץ אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד ברי, הרצליה.
אשרור: 20/04/2025
משוב: 20/01/2025
תיאור השירות:
התקנת שעון חכם לדוד, תיקון מיטה ותליית תמונה.
חוות דעת:
היה מצוין! עמד בזמנים, היה שירותי, נחמד ומקצועי מאוד. מחירים מאוד סבירים לדעתי, מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית אורון, הרצליה.
משוב: 09/04/2025
תיאור השירות:
פירוק ופינוי ארון.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצוען ומאוד נחמד! הגון במחיר, בא בשקט ועשה עבודה יפה. פירק את הארון ופינה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ג. הרצליה.
משוב: 08/04/2025
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא מקצועי ואדיב ומאד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית א. רמת השרון.
אשרור: 24/03/2025
משוב: 24/12/2024
חוות דעת:
היה על הכיפאק! מקצועי מאוד ויחס אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נחלית נחמיאס, הרצליה.
משוב: 20/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור ב. הרצליה.
משוב: 16/03/2025
תיאור השירות:
תליית מדף והתקנת דוש למקלחת.
חוות דעת:
ממש חמוד ונחמד. הגיע בזמן ואפילו הקדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ל. הרצליה.
משוב: 10/03/2025
תיאור השירות:
הרכבת שולחנות איקאה ומדיח והתקנת טלויזיה .
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 232 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית הוא הנדימן, איש טכני ומעצב גופי תאורה. עמית מספר לנו: "כשהייתי ילד קטן אהבתי ליצור לבד דברים בלגו (פעם לא היו הוראות) ומהר מאוד עברתי ליצור דברים בעץ ומתכת. על כן, הניסיון שלי הוא רב שנים". והוא ממשיך ומעיד: "ליצור משהו שימושי מאפס או לתקן ולהחיות משהו שהתקלקל או נשבר זאת האהבה שלי! ולכן הכי חשוב לי להעניק ללקוחות שלי שירות אכפתי ואישי ועבודה יסודית ומקצועית וכל זה גם במחיר נח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.