מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.46
זמנים 9.69
מחיר 9.10
איכות 9.39
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתנאל ב. באר שבע.
אשרור: 07/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה ותיקון מקרר.
חוות דעת:
השירות של יוסי היה מצוין, הוא הגיע בזמן והיה ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד שניאור, באר שבע.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא היה עשר מכל הבחינות. התרשמתי שהוא מקצועי, אמין ואדיב. בסופו של דבר הוא אמר מה לא בסדר במכונה, נתן הצעת מחיר לתיקון אבל היה אמין ואמר שלא משתלם לתקן. המליץ לקנות מכונה חדשה וגם המליץ לנו איזה דגם כדאי לקנות. הרגשתי שהוא ויתר על הכסף לטובת אמינות מקצועית. גם מבחינת התשלום ההתנהלות הייתה מאוד נוחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ידידיה ברגד, באר שבע.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא עשה הכל כמו שצריך! היה בעיה במקרר, יוסי הגיע ותיקן אבל הבעיה חזרה. הוא חזר שוב לתיקון והתברר שהמקרר לא בר תיקון. חשוב לציין שהוא לא גבה תשלום על הפעם השנייה. הוא מקצועי ונחמד. אני ממליץ ומרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יערית זוהר, באר שבע.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
ניקוז מים במדיח כלים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הנחה אותי מה לעשות, עשיתי מה שאמר אבל הבעיה לא נפתרה. הוא טוען שאין לו זמן להגיע לבדוק מה קורה עם זה. יש יותר מידי סבון מהמדיח, אמר שצריך להפעיל רק פעם אחת כדי שזה יעבור ואני הפעלתי עשר פעמים וזה עדיין לא הסתדר, אולי אפשר לפתוח, לנקות וקשה להאמין שזה הפתרון היחידי כשזו הבעיה.
איכות
1
מחיר
3
זמנים
7
יחס
8
2
כללי
גירסאות
עזאם מ. באר שבע.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה.
חוות דעת:
בסוף התברר שאין תקלה, אלא רק נפילה של מפסק פנימי. אכן הוא לקח את עלות הביקור שהוא הצהיר עליה מראש ולא יותר. אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי עקרבי, באר שבע.
אשרור: 03/10/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת LAVET.
חוות דעת:
המקרר היה בעייתי, הוא בעל מקצוע בסדר, עמד בזמנים והוגן במחיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ריקי גרוס, באר שבע.
משוב: 03/10/2019
חוות דעת:
סך הכל קיבלתי רושם טוב.
איכות
8
מחיר
2
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אלינה גרגו, באר שבע.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי סנן במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא מקצועי מאוד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב אלף, באר שבע.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה מאוד הגון, הגיע ובדק את המכונה, מצא שהכרטיס האלקטרוני הלך. הוא אמר שהוא יכול להחליף לי אותו אם אני רוצה אבל שמכונות כביסה מאוד זולות ועדיף לי כבר לקנות מכונה חדשה. בחור מאוד הגון, לקח מחיר רק עבור הביקור, הגיע בדקה ה-90 ביום שישי, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג לבאק, באר שבע.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מימנו, יש לי רק מילים טובות להגיד עליו. הוא עשה עבודה מאוד מקצועית, המלצתי עליו כבר לכל החברים. לעילא ולעילא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 462 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק