מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.60
מחיר 9.26
איכות 9.65
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה שלומוביץ, באר שבע.
משוב: 24/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקפיא.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, בדק את כל מה שנדרש והבין מה צריך לעשות. לקח תשלום הוגן רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה אפללו, באר שבע.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור משאבה ודלת מכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! עמד בזמנים, הגיע למחרת עם החלק שהיה צריך להחליף ועשה את העבודה, המחיר היה מעט גבוה לדעתי אבל זה שווה את זה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה ש. באר שבע.
אשרור: 22/09/2020
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש מחברת אינדסיט, שננעל ונשברה לו הידית.
חוות דעת:
יוסי רצה להחליף לי רק את החלק הזה אבל הסתבר שזה חשמלי וכדי שלא אצטרך לעשות תיקון יקר או לקנות מייבש חדש הוא מצא לי פיתרון מאולתר שיחזיק בינתיים. הייתי ממש מרוצה, כל הכבוד לו על ההגינות והיצירתיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויאולט קרפוב, באר שבע.
אשרור: 21/09/2020
משוב: 11/06/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר הברמן, באר שבע.
משוב: 18/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת טיימר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הכל היה בסדר. יוסי הגיע במהירות, היה אדיב מאוד, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר פרנק, באר שבע.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת גרין ליין.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, הוא הגיע בזמן והיה נחמד, עשה מה שצריך, עדיין יש דליפת גז קטנה, זאת בעיה שאי אפשר לתקן אבל מה שעשה עזר מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דבורה יצחק, באר שבע.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בקו שכלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
יוסי נתן לי שירות מצוין. הגיע בזמן, נראה אמין ועשה עבודה טובה ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אורי קוסט, באר שבע.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע לבדוק את המכונה ואמר שלא ניתן לתקן. הוא היה נחמד ונראה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נתנאל ב. באר שבע.
אשרור: 14/09/2020
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר שלא נסגרה.
חוות דעת:
היה הוגן מאוד, מקצועי והמליץ לא להחליף את הדלת מאחר ויהיה יקר מאוד, מדובר במקרר יחסית ישן, חיזק את הגומיות ונתן זווית למקרר כך שיסגר בצורה טובה. מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה שרף, באר שבע.
משוב: 13/09/2020
חוות דעת:
בעקרון, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 777 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק