מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רז
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.86
מחיר 9.70
איכות 9.89
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 64 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מאיר ישנו, ראשון לציון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תריס חשמלי וגלילה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, עזר לי מאוד דרך הטלפון והבעיה נפתרה. הוא חסך לי רבות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עפר ברש, ראשון לציון.
משוב: 28/04/2019
חוות דעת:
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי גרץ, ראשון לציון.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי החזרת דלת ויטרינה למקום.
חוות דעת:
התקשרתי אליו, תיארתי לו את הבעיה והוא הסביר לי איך לתקן את התקלה בלי שהוא יצטרך להגיע. הוא הדריך אותי אחד לאחד, שלב שלב. אמר לי בדיוק עם איזה מכשיר אני צריך להשתמש, אמר שאם אני לא אצליח אז שאני אשלח לו סרטון בוואט צאפ ואם בכל זאת לא אצליח אז הוא יגיע אלי. הוא היה ממש ישר, הגון, נחמד ואדיב. בנוסף, הוא התקשר אלי אח"כ כדי לוודא שהצלחתי וואלה הוא לא היה חייב לי כלום ובכל זאת הוא טיפל במקרה כאילו לקחתי אותו לעבודה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב מור, ראשון לציון.
אשרור: 26/06/2018
משוב: 24/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מדהים הוא הגיע בזמן נתן הצעה הוגנת וטיפל במקצועיות בהכל. הוא ממש מעולה, בהחלט אעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי סופרין, ראשון לציון.
אשרור: 05/12/2017
משוב: 06/09/2017
תיאור השירות:
החלפת ויטרינה בחזית של סלון ושיפוץ דברים קטנים בדירה.
חוות דעת:
הבחור עשה עבודה נקיה ומדויקת ובנוסף הוא עבר על כל הבית ותיקן דברים קטנים מסביב. היינו מרוצים מאד, הוא אחלה בנאדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ישראלי, ראשון לציון.
אשרור: 14/11/2017
משוב: 10/09/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי לוסטינגר, ראשון לציון.
משוב: 29/08/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי לוי, ראשון לציון.
אשרור: 15/08/2017
משוב: 11/06/2017
תיאור השירות:
החלפת חלון שבור בויטרינה וגלגלי מסילות.שימון נעילות וחיזוק גומיות בויטרינה.
חוות דעת:
היה הגון מאוד. חשבנו שצריך להחליף את כל הויטרינה ולאחר בדיקה אמר שיש צורך רק בתיקון כנף אחת ובכך חסך לנו הרבה כסף. אדיב ונחמד מאוד, שירות מעולה ומחיר סביר ביותר. הציע שירות מעבר למה שביקשנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי אילדיס, ראשון לציון.
משוב: 06/06/2017
תיאור השירות:
תיקון גלגלים בדלתות זכוכית.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ס. באר יעקב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון שתקוע של אמבטיה.
חוות דעת:
דבר ראשון מה שקנה אותי אצל רז זה שהוא אמר לי כבר בטלפון שהוא לא רוצה להכניס אותי להוצאות מיותרות, הוא נתן לי ייעוץ טלפוני ואמר לי בדיוק מה לעשות ומה לקנות. בסופו של דבר אמרתי לו לבוא כי אני לא הצלחתי לבד. מעבר לזה שהוא בחור מאוד נחמד ואדיב, הוא עבד פה שעתיים כדי לנסות לפתוח את החלון בלי לשבור אותו ובלי להוציא חלקים. הוא הגיע בערב חג והיה זמין, אין דברים כאלה. גם מבחינת המחיר שלקח, זה בדיוק מה שהוא אמר בטלפון ולא גבה שקל נוסף. הוא היה מאוד מקצועי ועשה עבודה מצוינת. אם היה אפשר לדרג יותר מ10 הייתי מדרג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 64 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק