מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתי
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.96
מחיר 9.84
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יואל ליס, פתח תקווה.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת אמישראגז 150 ליטר.
חוות דעת:
בחור מדהים! בא אלי תוך חצי שעה ותוך שלוש שעות היה דוד. הוא בחור מקסים, אין דברים כאלה! עשה את העבודה עד הסוף והרבה מעבר למה שציפיתי. אני רק הייתי צריך להתקשר אליו, כל השאר הוא הציע מעצמו... אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גילעד קובי, פתח תקווה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד 150 ליטרים של חברת אמישראגז שכללה אספקה ופינוי הדוד הישן.
חוות דעת:
עבודה מקצועית ומהירה. שירות מצוין ואדיב, הוא סיפק תמונות בזמן העבודה וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה שטרן, גבעת שמואל.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל שכלל החלפת צינורות מהדוד לקולט ושטיפת הקולט.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין. איתי היה זמין למחרת ב-9 בבוקר וביקשתי שיקדים אז עשה מאמץ והקדים בשעה ורבע. הייתה עבודה לא פשוטה והוא עשה אותה כמו שצריך ובמחיר סביר שנקבע מראש. הוא גם החליף את הצינורות מהדוד עד הקולטים ועשה שטיפה לקולטים ללא תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור הורוביץ, פתח תקווה.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא מאוד נחמד, אדיב ומסביר. הגיע בזמן והתרשמתי שהיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי פיפנו, פתח תקווה.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל והחלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
בעל מקצוע אדיב, מנומס, נעים הליכות ושירותי מאוד. הגיע במהירות, הסביר את התקלה ותיקן במקצועיות. לקח מחיר הוגן. את המחירים הסביר עוד לפני ההגעה. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ברם, פתח תקווה.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מקצועי, בחור חבל על הזמן, התנהג ודיבר יפה, נתן שירות שאין דברים כאלה, פתר את הבעיה במקצועיות רבה ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות יעקבי, פתח תקווה.
אשרור: 27/06/2019
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור הדוד והחלפת הצינור.
חוות דעת:
איתי היה זמין, הגיע בזמן שסוכם, עבד בזריזות וגם אמר לי מראש כמה יעלה וכך עלה. מרוצה מאוד מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד אנקרי, פתח תקווה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, איתי הגיע בזמן וביצע את הבדיקה בצורה יסודיות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יצחק כהן, פתח תקווה.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד סולארי.
חוות דעת:
הוא היה עשר בהכל, מקצועי, התקשר לפני שבא והיה כל הזמן זמין, עמד בלוחות זמנים, עמד במילה ומילה שהבטיח ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת אוריון, פתח תקווה.
אשרור: 08/04/2019
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אני מאוד מרוצה מהשירות והיחס שלו, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 225 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק