מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.93
מחיר 9.87
איכות 9.92
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי ב. רחובות.
אשרור: 18/11/2019
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות החלפת צינור ניאגרה וגומיות.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! יהודה הגיע בדיוק בזמן שאמר, היה יסודי ומקצועי. המחיר היה הוגן ביותר! יישר כח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גלעד מור, מזכרת בתיה.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע ביום שיש בבוקר, עבד ביעילות ובזריזות, רק מילים טובות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת שריג, מזכרת בתיה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן והיה נחמד. עשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי מונצ'ר, מזכרת בתיה.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
זה התחיל מפתיחת סתימה בכיור מטבח בערב חג, ויהודה ראה מיד שיש ריקבון וניסה במשך כמה שעות לתת לנו מענה לחג. לצער כולנו זה לא צלח ומייד לאחר החג בעזרת מנוף יהודה עשה יציאה חדשה. לאחר מכן הבטיח לסיים את הגימור בארון המטבח שנפגע מהפעולה ועשה זאת כמובן כמובטח . איש מקצועי, נעים הליכות, משרה רוגע וביטחון, עובד מסודר ונקי, והכל במחיר הוגן. אין מילים. ״צדיק בריבוע״. בעל מקצוע מדהים, איכותי, הגון ועומד במילתו. מגיעים לו כל הסופרלטיבים!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוברט פרל, רחובות.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז נשלף במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, הסביר הכל ועשה את הכל בצורה מסודרת ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרה מ. קרית עקרון.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה עמוקה בצנרת המטבח.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! אדם מקסים! אדיב, מנומס, הוגן ביותר. תענוג לראות שנשארו עוד אנשים כמותו. מקצוען, פתר את הבעיה במטבח ואיתר בעיה נוספת באמבטיה שגם אותה תיקן ולקח מעט כסף על התיקונים, כל מי שהגיע לפניו רצה פי שלוש. תעשו לעצמכם טובה ותרימו אליו טלפון בתקלה הבאה שלכם, לא תתחרטו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגי ביטון, יבנה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ מים בבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מקסים. אין הרבה בעלי מקצוע כמוהו. הוא היה אמין ועשה עבודה מאוד מקצועית. הגיע בזמן וסיים בזמן. הוא נתן מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליזבט תרשיש, רחובות.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור שהתפוצץ בתוך הקיר ופתיחת סתימה של ביוב.
חוות דעת:
הודה היה נעים ומקצועי מהרגע הראשון. הוא הגיע 20 דקות לאחר שהתקשרנו אליו בעקבות מקרה חירום (שקרה ביום שבת לפני החג). תיקן את הכל במהירות וביעילות והגיע יום למחרת להשלים את העבודה. עבד נקי ומסודר וביקש סכום מאוד מאוד פייר. יצאנו מרוצים מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל כהן, רחובות.
משוב: 15/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתי חזן, רחובות.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב מרכזי בבניין.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע תוך 30 דקות למרות שהיה מדובר בשעות הצהריים של ערב החג. עשה עבודה יסודית ופתר את הבעיה במקצועיות ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 242 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק