מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.93
מחיר 9.88
איכות 9.92
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נאוה פנדו, ראשון לציון.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לצנרת שכלל עצירת דליפה ושחרור של סתימה.
חוות דעת:
יהודה ממש עזר לנו לטפל בבלאגן הנוראי שנוצר בעקבות הסתימה, היה מאוד אדיב ופירגן לנו עם מחיר שלדעתנו היה מאוד הוגן. אנחנו ממש מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עינבל סרטר, ראשון לציון.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז והחלפת סיפון.
חוות דעת:
שירות מעולה, מקסים, אמין, כתבתי המלצה עליו בקבוצה של השכונה שהוא קיבל ציון גבוה באתר ואני לא יודעת מי הבן אדם שלא נתן לו 10. הוא מקצועי מאוד, הוא עשר בכל הפרמטרים וכשהגיע לביקור נוסף לא גבה תשלום. אני מרוצה וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה ל. ראשון לציון.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז.
חוות דעת:
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה דונר, ראשון לציון.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה רציני ועבד מהיר. עשה עבודה מקצועית והיה נעים ויעיל. גם המחיר היה סבבה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב טלמור, ראשון לציון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבריכת גג בבניין משותף.
חוות דעת:
היה לנו מצוף מים תקוע בתוך הבריכה בגג, יהודה הגיע, עשה עבודה טובה ולקח מחיר מעולה. התרשמנו לטובה, ממש מאה אחוז, הוא היה מאוד הוגן איתנו שזה הדבר הכי חשוב בעייני. מהיום נזמין רק אותו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ש. ראשון לציון.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! נתן שירות מעולה ואדיב. דאג לנקות אחריו הכל בצורה מדהימה והמחיר מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת כהן, ראשון לציון.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא מקסים, מקצועי, נחמד, מנומס ולקח מחיר הגון. היה ממש בסדר ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל גולדשטיין, ראשון לציון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת, מקצועית ובמחיר כמו שצריך. הכל היה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני בוסאני, ראשון לציון.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ישן שניזוק.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון מודעי, ראשון לציון.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 10/04/2019
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מהר, עבד מהר וביעילות, ואפילו הוריד את הפסולת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 235 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק