מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.56
מחיר 9.51
איכות 9.51
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן פרלסמן, תל אביב.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גומי דלת במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! מהיר ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סבינה יוספובסקי, תל אביב.
אשרור: 22/05/2020
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של אלקטרולוקס.
חוות דעת:
חיים היה מצוין, בטלפון הסברתי לו מה הבעיה והוא אמר מראש שאולי זה לא בר תיקון. ביקשתי שיבוא לבדוק בכל זאת והוא הסכים ואמר מה תהיה עלות הביקור. הגיע עם עוד עובד, הם עשו בדיקה למכונה, הבינו מה התקלה וגם הצליחו לפתור אותה! אני ממש מרוצה מהם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון בן סייד, תל אביב.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
החלפת פילטר במכונת כביסה בוש.
חוות דעת:
בהתחלה חיים הגיע אליי בזמן שקבענו, היה נחמד ועשה את העבודה בצורה טובה בסך הכל. המחיר שלקח היה טוב יחסית ואני הייתי די מרוצה מהשירות שלו. אחר כך עדיין הייתה בעיה, התקשרתי אליו והוא אמר לי להתקשר לחברה כדי שיחליפו לי כרטיס, אמר שאין לו מה לעשות ואפילו לא הגיע לבדוק. לבסוף התקשרתי לטכנאי אחר שראה שזו בכלל המשאבה ופתר לי את הבעיה.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איה ימין, תל אביב.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה חברת בוש.
חוות דעת:
היה פשוט 10! עשה עבודה מצוינת, הגיע במהירות וגבה מחיר הוגן. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור אוחנה, תל אביב.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בלר.
חוות דעת:
המכונה לא פעלה, הוא הגיע, בדק אותה ואמר לי שאי אפשר לתקן אותה ועדיף לי לקנות חדשה, היה ממש אחלה, הגיע בזמן ונראה רציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד סוסלי, תל אביב.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
החליף גומייה במכונת כביסה שהתקלקלה, היה מעולה, מקצוען, 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב אופנהיים, תל אביב.
משוב: 23/04/2020
חוות דעת:
היה בסדר ממש!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מירב בן אריה, תל אביב.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, דרך הטלפון הסביר לי מה לעשות והבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם יערון, תל אביב.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה והיה ממש אחלה! עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל גולדשטיין, תל אביב.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט במייבש כביסה של חברת ווירפול ובדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, פתר את הבעיה, הגיע יום למחרת והייתי מרוצה מהזמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 136 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק