מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.71
מחיר 9.29
איכות 9.31
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון גור, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות בשני מזגנים עיליים 1 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הואה היה נחמד והגיע בזמנים שקבענו. במזגן אחד הוא עלה על הבעיה מהר, היתה סתימה בצינור והוא תיקן אותה. אבל במזגן השני הוא רצה להחליף לי גז למרות שאמרתי לו שלפני פחות מחודש בא טכנאי והחליף לי גז, אז הוא הציע לי להחליף מזגן ונתן לי הצעת מחיר על מזגן של חברה אחרת ופחות אהבתי את הגישה הזאת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דביר בן דוד, תל אביב.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל פתיחת סתימה.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור. היחס שלו היה הולם, המחיר סביר והוא עמד בזמנים שקבענו איתו. הוא בטעות לקח איתו פנס שנתנו לו וכשביקשנו אותו בחזרה הוא ממש התנצל והחזיר אותו. יצאתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה גולדברג, תל אביב.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון 3 מזגנים בבית.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה מאד מרוצה מהיחס הדיוק ודרך ההתנהלות. הוא הגיע בזמן שנקבע, לאחר סיום ניקה את המקום שהתלכלך במהלך התיקון. נתן יחס, אדיב ומאוד מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף צימנד, תל אביב.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ניקוז של מזגן קיר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה יהלום, תל אביב.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין, הפך את המזגן לחדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה לוי, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לתיקון נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
המזג טפטף והוא ייעץ לנו לנקות את הפילטרים וזה באמת עזר. הוא היה נחמד בטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר פדר, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן אלקטרה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קוראל קציר, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור, הבעיה נפתרה אך לגבי המחיר אין לי השוואה. התקשרתי אליו וביקשתי שיבוא בהקדם, הוא אמר שיבוא בחצי שעה הקרובה ולקח לו מעט יותר אך עדיין הגיע בהתראה קצרה.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור סנד, תל אביב.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה אחלה.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
גל נ. תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז במזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, מצא את התקלה, הסביר לנו הכל וביצע תיקון יסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 460 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק