מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.67
מחיר 9.34
איכות 9.55
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ש. תל אביב.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת סמסונג.
חוות דעת:
נחמדים אדיבים ויעילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חנה שחורי, תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מרכזי בדירה.
חוות דעת:
חיים הגיע עם אבא שלו ועשו עבודה יפה מאוד, מקצועיים, נחמדים והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר בן דוד, תל אביב.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל פתיחת סתימה.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור. היחס שלו היה הולם, המחיר סביר והוא עמד בזמנים שקבענו איתו. הוא בטעות לקח איתו פנס שנתנו לו וכשביקשנו אותו בחזרה הוא ממש התנצל והחזיר אותו. יצאתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק רותם, תל אביב.
משוב: 03/11/2019
חוות דעת:
היה בסדר וקיבלתי שירות טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
חוה גולדברג, תל אביב.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון 3 מזגנים בבית.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה מאד מרוצה מהיחס הדיוק ודרך ההתנהלות. הוא הגיע בזמן שנקבע, לאחר סיום ניקה את המקום שהתלכלך במהלך התיקון. נתן יחס, אדיב ומאוד מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני רוני, תל אביב.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל 1 כ"ס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו לרעה. בטלפון אמר שיש על המזגן 7 שנות אחריות, ורק אח"כ גילנו שזה 3. נתן מחיר כללי גם על המזגן וגם על ההתקנה אז לא יכלתי באמת להעריך את העלות. התקין את המזגן עקום והגיע ליישר כששמנו לב לזה. הוריד את המוט של הוילון בלי לשאול כי לא הביא סולם ושם אותו איפה שהצליח ובגלל שזה היה נמוך מידי הוא פגע בכבל מרכזי של החשמל וזה פגם בחלק מהשקעים. לאחר מכן הגיע חשמלאי מטעמו שגם לו הינו צריכים לשלם חצי מהעלות. אני עוד מחכה להחזר.
איכות
4
מחיר
5
זמנים
8
יחס
6
3
כללי
גירסאות
אלעד סוויסא, תל אביב.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת גז במזגן.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא הגיע והראה נכונות לעזור אבל היה צריך לפרק את הסורגים בשביל למלא גז. לקח תשלום על ביקור אבל היינו צריכים לתאם עם איש סורגים כדי שהוא יוכל לתקן את המזגן ולכן התיקון עצמו לא התבצע בסוף.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רותי בורנשטיין, תל אביב.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי בזמן שקבענו וערך בדיקה יסודית למזגן. לאחר בדיקה מקיפה הוא טען שלא שווה לי לתקן את המזגן ושזה יעלה לי המון כסף. החלטתי להקשיב לעצה שלו. הוא היה אמין וישר בעניין הזה הוא יכל לעשות עבודה ולגבות ממני את הסכום הדרוש אך באמת יעץ לי בצורה הגונה ביותר ואני ממש מרוצה ממנו. הוא אף לא גבה תשלום כלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה גולדשטיין, תל אביב.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן עילי 1.25 כח סוס של טורנדו.
חוות דעת:
הוא ממש עשר! התקין עבור השוכרים שלי את המזגן. הם ציינו שהיה מקצועי מאוד ואדיב כך שאני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף צימנד, תל אביב.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ניקוז של מזגן קיר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 447 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק