טיפול 10,000 לרכב שברולט אבאו, כולל מילוי שמן והחלפת צינור אוויר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא אדם מקצועי, נחמד ואמין. הוא הסביר לי הכל ושידר המון אמינות. היה מדהים. הוא גם אמר לי איפה יותר זול לקנות שמן. אני לא מספיק מבין בשביל לדרג את המקצועיות אבל התרשמתי שהוא מקצועי.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי א. ירושלים.
אשרור: 12/05/2015
משוב: 05/02/2015
תיאור השירות:
שיפוץ ראש מנוע בשברולט 2006.
חוות דעת:
הייתה לי בעיה מאד רצינית ברכב. לקחתי אותו אליהם פעמים והם עשו בדיקות רציניות ומקיפות על מנת למצוא את הבעיה. הרגשתי שהם רציניים ולא מנסים למצוא סתם פתרונות כלאחר יד. הם לא גבו כסף עבור הבדיקות. אחרי הכל הם החליטו שצריך לעשות את הטיפול הרציני, זה טיפול מאד יקר אבל אני מכיר את הרכב וידעתי שצריך לעשות את זה. עכשיו אחרי הטיפול האוטו נוסע אבל קשה לי להגיד במדויק על איכות הטיפול עצמו. זה לא משהו שקשור אליהם אלא כי הרכב בעייתי בכללי, אבל בסך הכל אני מרוצה. זה אחד המוסכים הכי אמינים שנתקלתי בהם, יש להם יחס רציני, אכפתיות ושירות מצוין. ***עדכון: עכשיו אחרי שלושה חודשים האוטו נוסע מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביגיל ה. ירושלים.
משוב: 23/03/2015
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים, רצועה טימינג ושמן ברכב מסוג שברולט אופטרה שנת 2008.
חוות דעת:
היה ממש טוב. בנתיים עבר הרבה זמן ואני ממש מרוצה, הם היו מאוד נחמדים וטיפלו בזה מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון דיאמנט, ירושלים.
אשרור: 25/11/2014
משוב: 25/08/2014
תיאור השירות:
תיקון רצועת קרבורטור קרועה ותיקון בעיית חשמל בשברולט אבאו שנת 2008.
חוות דעת:
אני מרוצה.
השירות היה אדיב ולבבי.
התקלה, שהייתה מורכבת ולא ברורה בהתחלה, התבררה מהר וההסברים היו נהירים ונשמעו הגיוניים וסבירים (לא מובן מאליו!).
בהתחשב בכל אלה, המחיר היה לדעתי סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
נירית ב. ירושלים.
משוב: 07/10/2012
תיאור השירות:
טיימינג, החלפת מדחס מזגן ועוד טיפולים קטנים ברכב שברולט אוואו 2004.
חוות דעת:
סך הכל יש לי רק דברים טובים לומר עליהם והייתי מרוצה.כשהגעתי תיכננתי לעשות טיפול קטן והם השרו רושם מאוד אמין וטוב ולכן הגדלתי את כמות הטיפולים לדברים נוספים שידעתי שצריך לבצע. הם היו מאוד נחמדים, הם עמדו בזמנים שקבענו פחות או יותר והייתי ממליץ עליהם.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
איתן לה פיקר, ירושלים.
משוב: 09/07/2008
תיאור השירות:
שיפוץ אחרי תאונה לאוטו שברולט ויואנט שנת 2007.
חוות דעת:
הוא המוסכניק שלי מזה הרבה זמן. הוא בחור רציני ולכן כשרציתי לקנות מכונית- קניתי ממנו. אני יודע שאפשר לסמוך עליו כשהמכונית שלי בידיים שלו. מה אני אגיד, אני מאוד מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל פיין, רחובות.
אשרור: 20/10/2015
משוב: 21/07/2015
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב חברת שברולט מלבו, שנת 98.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בצורה בהירה ויפה את כל מה שהיה צריך, התייעץ איתי לפני שהתחיל לעבוד והמחיר היה שפוי.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 18/05/2011
תיאור השירות:
תיקון בעיה חשמלית ברכב שברולט אוואו משנת 2007.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה נחמד, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 08/05/2007
תיאור השירות:
הלכתי למוסך כי חשבתי שיש בעיה שצריך לתקן, בסוף התברר שרק צריך להחליף נורה, (שברולט).
חוות דעת:
היה ממש בסדר, הייתי שם רק 5 דקות אז ממש אין לי יותר מידי מה להגיד. הגעתי, איבחנו את הבעיה והחליפו נורה.
הם עושים רושם טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.