מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.86
מחיר 9.61
איכות 9.50
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ערן בכר, הרצליה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מאוד מקצועי והסביר מה הוא עושה. הוא השתמש במספר אמצעים על מנת לאתר את התקלה. הוא עשה עבודה טובה, אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מוסיק פרחיה, הרצליה.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
איתור של נזילה ותיקונה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד נחמד פתר את הבעיה במהירות וסה"כ הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה קודנר, הרצליה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בתקרה של מקלחת בעזרת במצלמה תרמית.
חוות דעת:
דוד היה בסדר גמור, ממש אחלה. הוא הגיע בזמן, היה נחמד מאוד והסביר מה הוא עושה. בסוף העבודה הוא נתן דוח מפורט והסביר מה צריך לעשות הלאה. הוא נתן יופי של שירות, ממש כל הכבוד לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני סלע, הרצליה.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה על ידי מצלמה תרמית.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי. הוא הגיע בזמן ומהר והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן גרשטיין, הרצליה.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית והחלפת צנרת בכניסה לבית פרטי.
חוות דעת:
הוא בסדר, איתר את הנזילה ואז חזר עוד פעם כדי להחליף את הצנרת. לא היו בעיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שולה וולקוב, הרצליה.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת באמצעות מצלמה תרמית ותיקון הנזילה כולל פתיחת וסגירת קיר באמצעות טיח.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא בא כבר למחרת, שזה כבר יפה. בא בזמן שאמר. ישר ראו שהוא מבין עניין ועשה את מה שצריך לעשות, נראה שעשה את זה טוב. אני לא יודעת אם המחיר הוגן אבל זה היה קצת יקר עבורי. פחות הייתי מרוצה מהסגירה של הקיר כי הוא סגר באמצעות טיח בלי לצבוע את זה, אמר שצריך לחכות שבועיים לפני הצביעה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רן ס. הוד השרון.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה! דויד הגיע מהר, עבד ברוגע וביסודיות עד שאיתר את הנזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר לוי, שדה ורבורג.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
איתור מיקום סתימה בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
דוד הגיע עם מצלמה ואחרי 10 דקות סיים עם קביעה חד משמעית שהסיבה היא שורשים בצינור. האבחנה היתה נכונה אבל בחוסר מקצועיות הוא פספס שהצינור כבר התבקע ונשבר (דבר שאמור להיות ברור מאוד עם מצלמה). עלות התיקון היתה נמוכה בהרבה אם הוא היה מאתר את זה. בחור חמוד ואדיב. חבל.
איכות
2
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
5
כללי
גירסאות
קובי בצלאל, כפר סבא.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצינור מים חמים בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ואיתר את הנזילה אך הוא לא בדק את המשך הצינור, בדק רק נקודתי ועפ"י הסכום ששילמתי הייתי מצפה שיבדוק את כל הקו.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא ו. רעננה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה ברצפה בדירה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע בטווח הזמנים שאמר, זה היה סביר לחלוטין. היה תקשורתי, דיבר איתי בדרך ועדכן. תיקתק את העבודה והסביר לי, הוא גם ניקה אחריו. באמת אדם מאוד נחמד ועושה רושם אמין. נראה שיש סיבה למה הוא מקום ראשון :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק