מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.74
מחיר 9.56
איכות 9.62
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 34 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רלי היימליך, בת ים.
משוב: 20/08/2016
תיאור השירות:
הנגשת אמבטיה ושירותים לאישה נכה, כולל התקנת מעקות בתוך המקלחת וסביב האסלה, החלפת הריצוף לריצוף לא מחליק והנגשת הברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מהממת ברמת דיוק מטורפת. ברמה האישית הוא מאוד קשוב ואכפתי, מאוד חשוב לו שהכל יצא טיפ-טופ ואני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירית פנחס, גני תקווה.
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
שחרור סתימה באסלה.
חוות דעת:
הגיע והתברר שזה היה משהו מאוד קטן, היה הוגן, מקסים והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ש. א. קרית אונו.
אשרור: 07/05/2020
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
התקנת אסלה וניאגרה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא איטין, חולון.
משוב: 19/10/2016
תיאור השירות:
שיפוץ חלקי של בית שכלל עבודות אינסטלציה, וריצוף השירותים והאמבטיה.
חוות דעת:
דבר ראשון הוא אדם מאוד נחמד ונותן יחס טוב. אהבתי שהכל היה ברור ומוגדר מראש ללא שום הפתעות בדרך- גם לא מבחינת המחיר, שגם היה מאוד אטרקטיבי. הוא הקפיד להראות לי מה הוא עושה ובעלי מקצוע אחרים שעבדו במקביל אליו וראו את העבודה שלו מאוד התרשמו ממנו. אני מרוצה וממליץ עליו מאוד. כבר המלצתי עליו לכמה אנשים שעבדו איתו ויצאו מרוצים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עובדיה שלום, בת ים.
משוב: 20/08/2016
תיאור השירות:
שיפוץ קליניקה שכלל שבירת קירות, בניית קירות גבס, ריצוף, עבודות חשמל ואינסטלציה.
חוות דעת:
הוא מצויין ואני מאוד מרוצה. הוא מאוד קשוב, הוא מגדיל ראש, עומד בזמנים ועושה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי פרמונט, שוהם.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפה מורכבת של ברז מתחת לכיור
חוות דעת:
בעל מקצוע שירותי מאד נעים והוגן. ממש מודל לבעלי מקצוע שצריכים לעבוד עם מידרג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום אביב, ראשון לציון.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
איתר את התקלה פעל בצורה מיקצועית לתיקון הבעיה עם חומרים הטובים ביותר. בדרך תיקו דברים נוספים אני מאד מרוצה מטיב העבודה וממחיר הוגן
חוות דעת:
אני אמליץ! בכל הלב
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה ארקי, יהוד.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
החלפת פילטר חיצוני.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הייתי מרוצה ממנו והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה ב. גני תקווה.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון של צינור.
חוות דעת:
שירות מהיר ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי באלי, קרית אונו.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הזמנתי את גיל והוא היה מעולה, אני באמת מפרגן לו ומגיע לו ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 34 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק