מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.74
מחיר 9.56
איכות 9.62
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 34 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נחום אביב, ראשון לציון.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
איתר את התקלה פעל בצורה מיקצועית לתיקון הבעיה עם חומרים הטובים ביותר. בדרך תיקו דברים נוספים אני מאד מרוצה מטיב העבודה וממחיר הוגן
חוות דעת:
אני אמליץ! בכל הלב
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי זילר, ראשון לציון.
משוב: 27/10/2018
תיאור השירות:
שיפוץ קיר עם רטיבות ועבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
הוא אדם מקצועי, המחירים היו הוגנים. הוא אדם ישר, עומד בזמנים, נדיר! עשה אצלנוו המון עבודות וגם אצל כל המשפחה וכולם מרוצים! לא נתקלנו בהגונים כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי גל, ראשון לציון.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
הורדת קירות, עבודות חשמל, צבע ובניית קיר בבית.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה גדולה בבית. אני מרוצה, הוא היה בסדר גמור וגם הצוות שהיה איתו. המחיר היה טוב. הוא מאוד מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אליאב, ראשון לציון.
משוב: 14/01/2017
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל עבודות אינסטלציה, חשמל, התקנת גופי תאורה, ריצוף, שבירת קירות בדירת 4 קומות.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד. אפילו בעלי מקצוע אחרים שהיו אצלי אמרו שהוא מבין בהכל. הוא כבר יודע מראש איזה תשתיות צריך עבור עבודות אחרות. אני מרוצה מאוד, הוא בחור טוב. בדרך כלל ברוב הבתים יש לחץ מים חלש בברזים. אצלי יש לחץ ממש מסיבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי פרמונט, שוהם.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפה מורכבת של ברז מתחת לכיור.
חוות דעת:
בעל מקצוע שירותי מאד נעים והוגן. ממש מודל לבעלי מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירית פנחס, גני תקווה.
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
שחרור סתימה באסלה.
חוות דעת:
הגיע והתברר שזה היה משהו מאוד קטן, היה הוגן, מקסים והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה ארקי, יהוד.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
החלפת פילטר חיצוני.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הייתי מרוצה ממנו והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה ב. גני תקווה.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון של צינור.
חוות דעת:
שירות מהיר ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי באלי, קרית אונו.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הזמנתי את גיל והוא היה מעולה, אני באמת מפרגן לו ומגיע לו ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי מושי, רמלה.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 צינורות בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
שירות מעולה. גיל מקצועי, נחמד וענה על כל שאלה ששאלתי. השירות היה בשביל חמותי ותוך כדי הוא היה איתנו בקשר, עדכן מה צריך לעשות והיה ממש אדיב. הוא תוך שעה הגיע ומאוד נהננו מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 34 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק