מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.88
מחיר 9.43
איכות 9.91
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי בן אביב, נס ציונה.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי 1 כ"ס של חברת אלקטרה שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
אני לא באמת מבין בזה אבל היה נראה לי קצת יקר. חוץ מזה נתן שירות טוב וטיפל בבעיה תוך רבע שעה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורית וינטר, רחובות.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר על ידי החלפת קבל במזגן טורנדו 2 כ"ס.
חוות דעת:
צחי היה ממש אחלה! הוא בחור שירותי וזמין מאוד. כן ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד גנדלמן, רחובות.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פרופלורים במזגן ובדיקת נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן טל, רחובות.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 04/06/2018
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס פרידמן, רחובות.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מיחידה פנימית של מזגן מיני מרכזי, כלל ניקוי מסננים, מילוי גז וניקוי כללי של המזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ר. נס ציונה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן 3 וחצי כח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
המזגן מידי פעם הפסיק לקרר, צחי בדק וגילה שהמזגן צבר בפנים הרבה אבק ולכלוך. הוא ניקה את זה מבפנים וככה תיקן את התקלה. הוא בן אדם מאוד נחמד, מקצועי ויודע לתת שירות. רק המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד ל. נס ציונה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ש. רחובות.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מיני מרכזי עם חומצה ותחזוקה שוטפת של המזגן המרכזי והמזגן המשני וכן מילוי גז בשני המזגנים.
חוות דעת:
צחי היה תגובתי מאוד. יצרתי איתו קשר בשעה מאוחרת בערב ולמחרת היום מוקדם בבוקר הוא הגיע בדיוק בזמן. במהלך הבדיקה והתיקון צחי הסביר בצורה מקיפה את התקלה ואת אופן התיקון הנדרש. המזגן המיני מרכזי שלי נזל בעקבות הצטברות לכלוך ביחידה המרכזית. הגישה שהפגין הייתה ישירה, אמיתית, שקופה והכי חשוב שירותית ללקוח. ממליץ בחום, מקצועי וכיף לקבל שירות ספק כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק ליבו, נס ציונה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במזגן.
חוות דעת:
צחי היה ממש מקסים, הוא אמר לי לנסות לנקות בעצמי את המזגן וחבל שהוא סתם יגיע ותהיה עלות לעבודה. הוא הקשיב לי בזמן שתיארתי את הבעיה במשך כחצי שעה, היה סבלני ונחמד מאוד. מה שהוא הציע באמת עבד והכל מעולה בינתיים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה זקס, סתריה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להוצאת ריח רע מהמזגן.
חוות דעת:
שוחחנו עם צחי בטלפון, היה מאוד נחמד וענייני ועזר לנו לפתור את הבעיה בטלפון בהדרכתו! תודה רבה
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 855 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק