מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.84
מחיר 9.56
איכות 9.71
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדיאל אלדר, גבעת שמואל.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
שירות מעולה, הגון במחיר, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מזגנים נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

יורם בלום, גבעת שמואל.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
פשוט איש מדהים ואני שמח שבחרתי אותו. הוא הגיע בזמן והיה מעולה, הוא מקצוען משכמו ומעלה. הגישה למזגן הייתה מאוד קשה וזה לא הרתיע אותו וזה גם לא התבטא במחיר, המחיר היה הוגן לחלוטין לדעתי. אני מאוד ממליץ עליו. מגיע לו הוא בעל מקצוע מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי זלמן סוקולוב, פתח תקווה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן ותיקון מזגן נוסף ש חברת תדיראן.
חוות דעת:
פשוט אדם מקסים! הוא הגיע בזמן כמו שעון, היה אדיב מאוד והסביר לי הכל. הוא אמר לי הכל מראש ולא היו הפתעות בדרך, לא נתקלתי בבעלי מקצוע כמוהו. הוא מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחף צפריר, פתח תקווה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן קצר, הסביר מה עושה והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
זק פלדפבר, גבעת שמואל.
משוב: 24/09/2019
חוות דעת:
איש מקצוע לעניין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יובל עמיר, גבעת שמואל.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לנזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא אמר לי לנקות את הפילטרים והמייבש וזה באמת עזר. הייתי מרוצה מהנכונות שלו לעזור ללא תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה א. גבעת שמואל.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני,שלט ועינית במזגן מיני מרכזי של אלקטרה 4 כ"ס, וכן בדיקת גז וחשמל.
חוות דעת:
צח היה מצוין! הגיע לפני הזמן שנקבע, בחור נעים ונחמד ניגש לתקלה בצורה מקצועית, מהירה, בדק הכל כמו שצריך וטיפל בתקלה. בעל מקצוע נחמד מקצועי ואנושי וגם המחיר היה הוגן וטוב. ממליץ לכולם! ישר כוח צח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר יהודה, פתח תקווה.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דמפרים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה לוי, פתח תקווה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
תחילה צחי ניסה לחסוך לי את הביקור וניסה להנחות אותי טלפונית כיצד לתקן את הנזילה אך זה לא צלח והוא הגיע לבצע את העבודה. צחי בדק את מקור הנזילה ומצא כי היא הגיעה מצינור הניקוז של המזגן. השירות שלו היה מצוין, מאוד מקצועי, זמין והגיע מתי שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאנה ז. פתח תקווה.
משוב: 05/09/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1116 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק