מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.63
מחיר 9.31
איכות 9.47
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי מ. פתח תקווה.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל למדחס מזגן.
חוות דעת:
מקצועי, מחיר הוגן על קריאת שרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם בלום, גבעת שמואל.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שמח שבחרתי בו. הוא הגיע בזמן שנקבע. הגישה למזגן הייתה קשה וזה לא הרתיע אותו מלבצע התיקון, המחיר שגבה היה הוגן לחלוטין. התרשמותי שמדובר באדם אמין ומקצוען. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫אליסף בן מנחם‬‎, פתח תקווה.
משוב: 29/12/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה א. גבעת שמואל.
אשרור: 18/12/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני,שלט ועינית במזגן מיני מרכזי של אלקטרה 4 כ"ס, וכן בדיקת גז וחשמל.
חוות דעת:
צח היה מצוין! הגיע לפני הזמן שנקבע, בחור נעים ונחמד ניגש לתקלה בצורה מקצועית, מהירה, בדק הכל כמו שצריך וטיפל בתקלה. בעל מקצוע נחמד מקצועי ואנושי וגם המחיר היה הוגן וטוב. ממליץ לכולם! ישר כוח צח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק גרינשטיין, פתח תקווה.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור פתיחת סתימה במזגן עילי.
חוות דעת:
צחי היה מקסים, פתר לי את הבעיה תוך חמש דקות, הסביר כמו שצריך דרך הטלפון מה לעשות וכל הכבוד שלא מבזבז את הזמן והכסף של הלקוח בזמן שאפשר להדריך דרך הטלפון ולפתור את הבעיה בזריזות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך מזז, פתח תקווה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והתקנת רכיבים שחסרונם גרם לדליפה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי זלמן סוקולוב, פתח תקווה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן ותיקון מזגן נוסף ש חברת תדיראן.
חוות דעת:
פשוט אדם מקסים! הוא הגיע בזמן כמו שעון, היה אדיב מאוד והסביר לי הכל. הוא אמר לי הכל מראש ולא היו הפתעות בדרך, לא נתקלתי בבעלי מקצוע כמוהו. הוא מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן בסון, פתח תקווה.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
ריתוך לחור בצינור גז במזגן מיני מרכזי של אלקטרה עם 5 יח' כח סוס, מילוי גז במזגן וסתימת חור בקיר לידו.
חוות דעת:
צחי היה מאוד מקצועי ושירותי, עשה הכל כמו שצריך. לדעתי האישית המחיר שלקח על העבודה היה די יקר אבל מעבר לכך הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים זיגרון, פתח תקווה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מקולקל.
חוות דעת:
לאחר הביקור נתתי לו את הציון המקסימלי למרות שלא תיקן כלום אלא אבחן שהמדחס של המיני מרכזי סיים את חייו. שילמתי לו דמי ביקור כמקובל. מאחר וההוצאה הצפוייה לאור שהמדחס של המיני מרכזי של אלקטרה טוטל לוסט יכולה להגיע לאלפי שקלים החלטתי להביא בעל מקצוע נוסף כדי לוודא שזו אכן התקלה. הבן שלי המליץ לי על טכנאי מזגנים שהגיע ולהפתעתי תוך דקות תיקן את התקלה(החלפת קבל) התקשרתי לצחי והוא תירץ שהטכנאי שתיקן שם מתנע חיצוני .לא מבין בזה אבל הייתי נוכח לידו ומה שראיתי זה החלפת קבל.
איכות
4
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
ירון גולן, גבעת שמואל.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1210 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק