מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.84
מחיר 9.59
איכות 9.74
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילן פלטו, בנימינה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מחברת טורנדו בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא הקדים לעבודה לאחר שהודיע שיקדים, זיהיתי את התקלה וכשהוא הגיע הוא הקשיב ולא חיפש משהו אחר. הוא איש מאוד נחמד, לא היה הכי זול אבל בהחלט מחיר שמקובל ממה שראיתי. הוא נשאר לראות שמזגן עובד ושהכל בסדר, הוא בהחלט בחור חיובי וביצע את העבודה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מזגנים נוספים באזור זכרון-בנימינה והסביבה

עמית ח. גבעת עדה.
אשרור: 26/06/2018
משוב: 22/04/2018
תיאור השירות:
תיקון מאורר של מנוע מזגן.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ק. בנימינה.
אשרור: 07/11/2017
משוב: 03/08/2017
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן זהר‬‎, רמת גן.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
צחי באמת בחור נחמד מאד. הוא זיהה את התקלה בטלפון, הגיע והתחיל להחליף את החלק הרלוונטי, אחר כך כשהפעיל את המזגן הבין שקיימת תקלה יותר חמורה והמליץ לי לא לתקן, אלא לנקות חדש. הוא פירק את כל המנוע שיושב על הכרטיס ולקח לי עלות רק על הביקור. גם המליץ לי איזה מזגן לקנות ואמר שאין בעיה לדבר איתו לגבי התקנה. הוא יכל לתפור אותי בכיף בסיפור הזה, אבל היה ממש הוגן כדי לא לעשות את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום ס. תל אביב.
משוב: 18/10/2019
חוות דעת:
היה מצוין ומאוד מקצועי. שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן צימר, רחובות.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
צחי היה מדהים! במשך 6 שיחות עזר לי להבין את מהות הבעיה, והיה מספיק אמין כדי לא לבזבז לי זמן וכסף. נחמד, מקצועי, דאג לחזור אלי ולבדוק.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל .. תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי! לדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי בן פורת, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת חלק במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא פשוט מקסים, בן אדם זהב! ענה לי בחג שזה לא מובן מאליו! ניסיתי להתקשר לכמה בעלי מקצוע, הוא היחיד שהיה זמין לעבודה. כבר ביום למחרת הוא הגיע ותוך רבע שעה פתר את התקלה. אין אנשים עם לב כזה היום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוש בשארי, רחובות.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
ניקוז צנרת של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא אדם מסור, ממש חבל על הזמן! קבע איתי שעה והגיע בזמן, המחיר הוגן, בחור מדהים ואני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר סיני, נתניה.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון נזילה במזגן רגיל.
חוות דעת:
צחי כיוון אותי טלפונית איך לשאוב את המים ולסדר את הנזילה, הוא היה נשמע ממש אחלה, סבלני, נחמד וחסך לי כסף וזמן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק