מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.85
מחיר 9.25
איכות 9.82
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ל. בנימינה.
משוב: 30/07/2020
תיאור השירות:
ביקור לגבי תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
צחי הגיע ולא תיקן את המזגן כי לא עושה תיקונים מהסוג הזה. הוא הגיע בלי אמצעים לתיקון בכלל. בסוף הייתי צריכה להביא מישהו אחר שחיזק כמה ברגים במזגן ופתר את הבעיה נכון לכרגע. אמנם צחי לא לקח כסף אבל גם לא פתר את הבעיה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ארז עוז, זכרון יעקב.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להחלפת גריל במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הסביר לי בדיוק איפה לקנות את מה שצריך להחליף ואיך לעשות את זה וחסך לי ביקור יקר של בעל מקצוע. מאוד ישר ואמין!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס סלמה, בנימינה.
משוב: 24/07/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון מזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא אחלה לגמרי! הוא הנחה אותי מה לעשות, פתר לי את הבעיה וחסך לי כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירנה איסחרוב, אביאל.
אשרור: 19/07/2020
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי מסננים ופילטרים במזגנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע טוב, הגיע בזמן כמו שנקבע והכל היה בסדר גמור. נעזרתי בו פעמיים במשרד ובבית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון קלט, זכרון יעקב.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהמזגן.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע בזמן, איתר את התקלה במהירות ותיקן אותה. מחיר הוגן, אני ממליץ בחום. מקצועי והגון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא בן ארצי, זכרון יעקב.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
התקשרתי אל צחי בגלל שהמזגן לא קירר, הוא ייעץ לי בטלפון לעשות ריסטרט למזגן וזה עבד. הוא היה אדיב והתרשמתי מהשירות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה לואיס, זכרון יעקב.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת שני מזגנים 2 כ"ס שכללה מילוי גז.
חוות דעת:
אדם אמין, מקצועי וישר. ממש עשר בכל פרמטר אפשרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן פלטו, בנימינה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מחברת טורנדו בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא הקדים לעבודה לאחר שהודיע שיקדים, זיהיתי את התקלה וכשהוא הגיע הוא הקשיב ולא חיפש משהו אחר. הוא איש מאוד נחמד, לא היה הכי זול אבל בהחלט מחיר שמקובל ממה שראיתי. הוא נשאר לראות שמזגן עובד ושהכל בסדר, הוא בהחלט בחור חיובי וביצע את העבודה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד גרינברג, זכרון יעקב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
צחי היה מצוין, עוד לפני הביקור נתן ייעוץ מושקע בטלפון, הגיע בזמן ובסוף השירות נתן טיפים להמשך. המחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ח. גבעת עדה.
אשרור: 26/06/2018
משוב: 22/04/2018
תיאור השירות:
תיקון מאורר של מנוע מזגן.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1477 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק