מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.80
מחיר 9.60
איכות 9.70
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאלה יפרח, הרצליה.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל למזגן של חברת LG.
חוות דעת:
הגיע בזמן, מקצועי, עשה עבודה טובה, עובד כמו שצריך ובמהירות, היה פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון גבע, רמת השרון.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ופתיחת סתימה במזגן רגיל.
חוות דעת:
היה עשר! מקצועי, אמין, נתן לי מחיר הגון והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי אפודי, רמת השרון.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה שכלל ייעוץ טלפוני, בדיקה מקיפה והחלפת מדחס ויחידה פנימית.
חוות דעת:
צחי טיפוס מקצועי מאוד ולא מתפשר. למרות שהוא מעט יקר לדעתי אני מוצא שהוא ברמה אחרת מכל הטכנאים, חד משמעית. בחור ישר מאוד, רציני מאוד, לא מוכר חצאי דברים והוא לא מסכים לבצע חצי עבודה. ממש התרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית ל. רמת השרון.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 01/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סימה יוסיפוף, רמת השרון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, זיהה ישר את הבעיה ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברנארד דנינו, הרצליה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן והתקנת פילטר.
חוות דעת:
אני אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם נתיב, הרצליה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קונטקטור במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד. ההיענות שלו הייתה מיידית, הוא הגיע במהלך החג בשעה המוסכמת מוקדם בבוקר. הוא איתר את התקלה והסביר על הבעיה ועל עוד בעיות שמצא. הוא היה אדיב, מנומס, נקי ואמין. כל מה שמצופה מבעל מקצוע, אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדולפו רויטמן, הרצליה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח פיקוד.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודית רמתי, הרצליה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי, הגון, אדיב וממש פצצה. אני מאוד מרוצה ממנו אני נותנת לו בכל הפרמטרים 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון בן יוסף, הרצליה.
אשרור: 21/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק חשמלי וסידור חיוווט במזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! המזגן קיצר את עצמו. אמצע יולי יום שישי -התקשרתי והוא הגיע תוך שעה. החליף חלק חשמלי וגם סידר את החיווט כי טען שמי שטיפל במזגן קודם עשה מעקפים לא תקינים. הציל אותנו בקיצור. המזגן עובד ואנחנו מרוצים. חוץ מזה היה ממש נחמד ונתן לנו הסברים על המזגן, ניקה את הפילטר והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1164 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק