מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.93
מחיר 9.65
איכות 9.90
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורלי ל. כפר סבא.
משוב: 06/07/2020
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן ס. רעננה.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי עובש במזגן.
חוות דעת:
התקשרנו לצחי והסביר לנו מה עלינו לעשות, עזר לנו מאוד, היה מקצועי, אדיב ואמין.
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומי גובס, רעננה.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הסביר מה בדיוק הבעיה ומה כל האופציות לטפל בה, הוא עשה עבודה טובה ונתן שירות ויחס מצוין, היינו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז אביתר, כפר סבא.
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר במזגן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה! בחור מאוד רציני, הגיע בזמן. אני מרוצה הכל היה עשר אצלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדר רייז, הוד השרון.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת טרמוסטט.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן, הסביר הכל בסבלנות ובכללי אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא חוטר, רעננה.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת 5 מזגנים בבית שכללה מילוי גז ותיקונים.
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10! אבחון מהיר של בעיות, תיקונים והמלצות להמשך תחזוקה שוטפת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי בן יעקב, כפר סבא.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
קיבלתי יחס אישי, בעל המקצוע היה אדיב, אמין ומקצועי. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לבון, כפר סבא.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מצוין!התקשרתי לצחי בסביבות 8:30 בבוקר עם בעיה במזגן תדיראן שלא קירר. צחי הגיע על אופנוע עם כל הכלים עליו תוך 45 דקות ומצא את התקלה תוך שניות. אחרי 15 דקות היה שוב על האופנוע בדרך לעוד לקוח. צחי בחור נחמד, נעים הליכות ואיש מקצוע מעולה. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז צ. כפר סבא.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת לחץ גז ותקינות המזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית ה. כפר סבא.
אשרור: 13/03/2020
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
לא משהו בכלל! הוא הגיע מהרגע להרגע והיה זמין במיידי. הוא התחיל לדבר איתנו על החלפת כרטיס אלקטרוני ונתן מחירים ממש יקרים ובסוף הוא בדק והייתה רק בעיה של גז שגם עליה הוא לקח מחיר ממש גבוה. תוך כדי שהוא מילא גז בעלי בדק כמה עולה למלא גז ובכל האתרים היו כתובים מחירים יותר זולים ממה שהוא ביקש. ההרגשה הייתה לא נעימה ושהייתה פה חוסר הוגנות. בעלי אמר לו שכל שנה אחנו ממלאים גז ואם הוא יכול לבדוק מהי התקלה שחוזרת על עצמה והאם יש פתרון, הוא לא בדק ולא נתן פתרון לבעיה שחוזרת על עצמה.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1323 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק