מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.63
מחיר 9.34
איכות 9.51
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בועז צ. כפר סבא.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת לחץ גז ותקינות המזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית ה. כפר סבא.
אשרור: 13/03/2020
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
לא משהו בכלל! הוא הגיע מהרגע להרגע והיה זמין במיידי. הוא התחיל לדבר איתנו על החלפת כרטיס אלקטרוני ונתן מחירים ממש יקרים ובסוף הוא בדק והייתה רק בעיה של גז שגם עליה הוא לקח מחיר ממש גבוה. תוך כדי שהוא מילא גז בעלי בדק כמה עולה למלא גז ובכל האתרים היו כתובים מחירים יותר זולים ממה שהוא ביקש. ההרגשה הייתה לא נעימה ושהייתה פה חוסר הוגנות. בעלי אמר לו שכל שנה אחנו ממלאים גז ואם הוא יכול לבדוק מהי התקלה שחוזרת על עצמה והאם יש פתרון, הוא לא בדק ולא נתן פתרון לבעיה שחוזרת על עצמה.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
מרים גיטליץ, רעננה.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה נהדר. הוא היה מקצועי, נחמד ועשה כל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד צדוק, רעננה.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
החלפת סטארטרים וניקוי במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
צחי ניקה את המזגן, ופתר נזילה שהייתה. החלפת הסטרטרים הייתה מיותרת לחלוטין ולא פתרה את הבעיה לשמה הוא הגיע.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
עדי הסטן, הוד השרון.
אשרור: 25/12/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקוי המשאבה והחלפת חלקים.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל כהן, הוד השרון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אנחנו שמחים מאוד! מסתבר שהיו שתי בעיות. הוא תיקן את הבעיה הראשונה ויום למחרת המזגן שוב טפטף והיה בתוכו קרח. הוא חזר ופתאום נעלמו הטפטוף והקרח, כאילו שהמזגן פחד ממנו. עם זאת, הוא חיכה 40 דקות לראות אם הבעיה תחזור ולא לקח תשלום עבור הביקור. אין לי ספק שאם תהיה בעיה, אפנה אליו שוב. הוא איש ישר ומקצועי והוא באמת מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד לוי, רעננה.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכי של חברת אלקטרה, שכלל הארכת צינורית מים של המזגן והוצאתה מהבניין כלפיי חוץ.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש בסדר גמור. התרשמתי שהוא היה ממש הוגן, פניתי אליו לגבי שני דברים ואחד מהם הוא ממש בדק ואמר שאין צורך לתקן, היה מקצועי מאוד. הדבר היחידי שהפריע לי קצת היה שחשבתי שהוא קצת יקר, אבל הכל היה טוב מאוד והוא בחור עשר, אם אצטרך אקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נטע ג. כפר סבא.
אשרור: 18/11/2019
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז וניקוי מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ענה מהר, הגיע בזמן ועבד יפה. הוא אחלה של בעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר נ. הוד השרון.
אשרור: 06/11/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי אלקטרה.
חוות דעת:
פשוט נהדר! הגיע מהר מאד (למחרת בבוקר), הסביר הכל והציע איך לתחזק לטובת מניעת תקלות בעתיד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית קופרמן, שדי חמד.
אשרור: 29/10/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן.
חוות דעת:
צחי היה נחמד, אבל התברר שהוא השתמש בכרטיס לא מקורי וגבה כפול מהמחיר המצויין במידרג ובשלושים אחוז יותר מהמחיר המירבי במידרג. אחרי כמה ימים מהחלפת הכרטיס התחילה בעיה חדשה שבדיעבד נבעה מהחלפה לא מקצועית של הכרטיס. הוא די התעלם מהטלפונים וההודעות הצלחנו בעורמה להשיג אותו והוא באמת בא ותיקן אבל אחרי כמה ימים נוספים התקלה חזרה ואי אפשר היה להשיג אותו בטלפון וכשכבר השגנו אותו הוא טרק לנו. הזמנו טכנאי אחר שתיקן את הבעיה והיתה לו ביקורת על הדרך שצחי התקין את הכרטיס החדש. לדבריו, הרגש החדש מותקן במקום הלא נכון מה שהביא לביטול כיול המזגן. צחי אולי במקומות אחרים הוא מקצועי לעילא, אבל זאת לא ההתרשמות שלנו, ולא נשתמש עוד בשירותיו.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
4
יחס
4
4
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1215 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק