מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.84
מחיר 9.56
איכות 9.76
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר סיני, נתניה.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון נזילה במזגן רגיל.
חוות דעת:
צחי כיוון אותי טלפונית איך לשאוב את המים ולסדר את הנזילה, הוא היה נשמע ממש אחלה, סבלני, נחמד וחסך לי כסף וזמן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמרי ינקוביץ, נתניה.
משוב: 10/10/2019
חוות דעת:
הכל היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מאיה פיסצקי, נתניה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה שלא קירר.
חוות דעת:
בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, פתר את התקלה, לקח מחיר קצת גבוה לדעתי, אבל עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא זוהר, נתניה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! איש נחמד מאוד, נתן שירות מדהים ולקח מחיר מעולה. היה אצלי מספר פעמים וגם נתן תמיכה טלפונית לאחר ביצוע העבודה ללא עלות נוספת. באמת מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ביבר, נתניה.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין בינתיים, יש צורך בהחלפת לוח פיקוד, אחשוב מה לעשות, בינתיים שילמתי על ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ד. נתניה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי במזגן מיני מרכזי של חברת פרג.
חוות דעת:
כרגע הכל עובד כמו שצריך וכבר אין נזילה, בעל מקצוע נחמד מאוד, עומד בזמנים ומקצועי, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון אבנסון, בית יהושע.
משוב: 18/09/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עליזה זגורי, נתניה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
צחי עזר לנו בכך שאיתר את הסיבה להפסקת עבודת המזגן. מצא שהסיבה לכך נבעה מחסימת המנוע על ידי כביסה גדולה במסתור הכביסה. כמו כן, נתן לנו מידע לגבי אופן פעולת המזגן ושימוש יעיל בו. היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי סיני, נתניה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
צחי היה בסדר, לא הייתי בזמן העבודה אבל תיקן את המזגן בצורה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת ושמוליק ס. נתניה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הוא היה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1121 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק