מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.62
מחיר 9.31
איכות 9.63
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נטלי רוזנבלוט, נתניה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל למזגן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן שקבענו עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חנה בלוך, נתניה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא פשוט בן אדם וזו הגדרה. אני מרוצה מכל הבחינות ואין לי שום דבר רע לומר עליו. מהמם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי שייקביץ', נתניה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
איתור מקור נזילת גז, תיקון הנזילה ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מדהים! זמין, מאוד אדיב, עמד בזמן שקבע איתי, עלה על התקלה מיד ופתר אותה. על הדרך ניגב אבק מהמזגן. לקח מחיר ממש נמוך ונתן אחריות. השארתי לו טיפ והוא לא הסכים לקחת. יצא צדיק!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה לביא, נתניה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן נוזל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גייל חוכימה, נתניה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן א. אבן יהודה.
משוב: 26/05/2019
חוות דעת:
הכל היה בסדר, נעשה לשביעות רצוני!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה וודיס, אבן יהודה.
אשרור: 07/12/2018
משוב: 08/10/2018
חוות דעת:
מאוד מרוצה, פשוט תענוג! צחי אדיב, מקצועי מאד, עניני, דייקן ונותן שירות מהיר. מעורר הרבה אמון. כן ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים רחמי, נתניה.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מדחס וניקוי במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
לפני שהגיע הוא שאל אותי כמה שאלות ודרך הממצאים האלה ידע להעריך מה הבעיה. הוא הגיע, בדק, נתן את המסקנה שלו ועשה עבודה טובה. חלקי מזגן בתוך הדירה שהיו במצב שמיש (חלקם הוחלפו אשתקד) לא הוחלפו בעצת צחי. החלקים נשמרו אצלינו - במקרה תקלה, צחי יגיע לטפל ולהחליף החלקים בחדשים תוך הפעלת האחריות(ללא תשלום שכן כבר שילמנו) אנחנו מרוצים ונמשיך לקבל את השירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
פיטר פינקלשטיין, נתניה.
אשרור: 23/11/2018
משוב: 24/09/2018
תיאור השירות:
מילוי גז מזגן.
חוות דעת:
הוא אמר שפקק המילוי גז לה היה סגור טוב. מתברר שלפני שנה הזמנתי את אותו טכנאי למילוי גז וחיפוש נזילה. מה שבעצם אומר שהוא זה שלא סגר טוב את הפקק. אין לי אמינות אליו.
איכות
2
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
2
כללי
גירסאות
אסא לרך, בית יהושע.
אשרור: 18/11/2018
משוב: 18/09/2018
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 761 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק