מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.76
מחיר 9.52
איכות 9.68
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איל גרינפלד, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז, תיקון פתח הרדיאטור, ניקוי והטיית התריס במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! שלחתי לו הודעה במוצ"ש, הוא חזר אלי אחרי עשר דקות ולמחרת בשמונה וחצי בבוקר היה אצלי. הסביר בדיוק, היה מאוד סבלני, העבודה היתה ארוכה והוא הסביר לי ממש למה ומה. היה מקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד קמחי, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון למזגן מרכזי של חברת אלקטרה בעל 6 כוח סוס, בוצע בשביל עסק.
חוות דעת:
צחי איש מקצוע אדיב ומדהים! בא אלינו למשרד בשעות הערב ועשה יופי של עבודה. אנחנו מרוצים מאוד וממליצים עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי טובלר, תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי במפעל.
חוות דעת:
באופן כללי נראה לי בסדר גמור. אני לא הייתי שם במהלך העבודה אבל הוא נשמע בחור על הכיפאק, המחיר שלו היה הוגן לדעתי והמזגן עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור גלבוע, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדחס חיצוני במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה מאוד זמין, הגיע למחרת בבוקר בזמן והיה אדיב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל שנהב, תל אביב.
אשרור: 04/01/2019
משוב: 14/08/2017
תיאור השירות:
החלפת מערכת אינסטלציה במזגן רגיל ותיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל! זה היה דחוף אז הגיע תוך חצי שעה, הזמין חלק ונסע להביא אותו במקום. הוא היה גם נחמד וגם סופר מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול ח. תל אביב.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור מזרחי, הרצליה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי ישן.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הדבר היחיד שהפריע לי זה שהוא לא הוציא את צינור הניקוז של המזגן אז כשהפעלתי את המזגן הוא הרטיב לי את חדר האמבטיה. חוץ מזה הוא היה מאוד מקצוען וזריז, הוא הגיע תוך שעה וטיפל במזגן ישן של למעלה מ30 שנה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד לוינשטין, נתניה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל החלפת רכיב במנוע.
חוות דעת:
צחי הגיע בזמן, איתר מיד את התקלה, עשה את העבודה תיקתק והמחיר היה הוגן לדעתי. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ו. נתניה.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של רכיב חשמלי שנשרף במזגן מרכזי.
חוות דעת:
מעולה. מקצועי אמין והוגן. הוא זיהה את הבעיה במהירות, הגיע מהר ותיקן לשביעות רצוננו. מחיר הוגן ובכלל, הוא אמר שנשלם לו לאחר מספר ימים שנראה שהמזגן בסדר. היינו מרוצים מאוד. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי אפודי, רמת השרון.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה שכלל ייעוץ טלפוני, בדיקה מקיפה והחלפת מדחס ויחידה פנימית.
חוות דעת:
צחי טיפוס מקצועי מאוד ולא מתפשר. למרות שהוא מעט יקר לדעתי אני מוצא שהוא ברמה אחרת מכל הטכנאים, חד משמעית. בחור ישר מאוד, רציני מאוד, לא מוכר חצאי דברים והוא לא מסכים לבצע חצי עבודה. ממש התרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1183 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק