מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושר
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.73
מחיר 9.44
איכות 9.67
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/05/2017
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצנרת של הבניין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, בחור נחמד. יש לי בניין ישן והיה שם עבודה יותר רצינית ממה שחשבנו והוא עשה אותה. הבעיה הייתה מסובכת ולכן גבה מחיר אחר ממה שאמר לי בטלפון. לאחר מכן עשיתי בירור והבנתי שבכל זאת המחיר שלו היה סבבה. הוא עזר והיה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
ולאד פובולוצקי, אזור.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הגיע לפני הזמן, עשה הכל בזריזות והשאיר נקי. אין לי שום דבר רע להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן גת, סביון.
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר וההורים שלי היו מרוצים. רצוי לדעתי לנקוב מראש במחיר כולל מע"מ על מנת למנוע אי הבנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל שילה, אזור.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במכונת כביסה ויזיטור.
חוות דעת:
אושר היה אחלה! הוא חזר אלינו כבר באותו יום שהתקשרנו אליו. הוא בא וטיפל בבעיה כמו שצריך. אחר כך הייתה תקלה נוספת והתקשרתי אליו בקשר אליה והוא הנחה אותי טלפונית איך לסדר את זה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל הלל, פתח תקווה.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף במיכל הדחה סמוי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי פרומצ'נקו, קרית אונו.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור מטבח ותיקון נזילה בשרותים.
חוות דעת:
הוא היה טוב, סבבה לגמרי, נחמד, הסביר הכל, פתר בעיה נוספת, הלך וקנה דברים שהיה צריך, הגיע בזמן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי טביב, נס ציונה.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה.
חוות דעת:
היתה נזילה מהדוד, תיקן את זה ועוד כמה דברים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טלי קמין, קרית אונו.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אושר היה פשוט על הכיפאק! הוא עדכן אותי בכל שלב והסביר לי בדיוק מה עושה, היה נחמד, בחור צנוע, פשוט וטוב. השירות שלו היה אחלה, הוא עשה עבודה טובה ואין ספק שאני אקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב קינן, גבעתיים.
משוב: 09/01/2020
חוות דעת:
בכללי היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ירוס וונדם, לוד.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בכיור חדר השירותים.
חוות דעת:
מקסים! הייתי מרוצה מהטיפול, היעילות והזריזות. מעבר לזה, הייתה בעיה בבניין והוא התנדב לראות, לבדוק ולייעץ וכל זה בלי לקחת על זה שקל וזאת למרות שהצענו לו. הכל עשר עשר עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 174 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק