מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושר
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.76
מחיר 9.48
איכות 9.58
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ולאד פובולוצקי, אזור.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הגיע לפני הזמן, עשה הכל בזריזות והשאיר נקי. אין לי שום דבר רע להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יונתן גת, סביון.
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר וההורים שלי היו מרוצים. רצוי לדעתי לנקוב מראש במחיר כולל מע"מ על מנת למנוע אי הבנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל שילה, אזור.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במכונת כביסה ויזיטור.
חוות דעת:
אושר היה אחלה! הוא חזר אלינו כבר באותו יום שהתקשרנו אליו. הוא בא וטיפל בבעיה כמו שצריך. אחר כך הייתה תקלה נוספת והתקשרתי אליו בקשר אליה והוא הנחה אותי טלפונית איך לסדר את זה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירוס וונדם, לוד.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בכיור חדר השירותים.
חוות דעת:
מקסים! הייתי מרוצה מהטיפול, היעילות והזריזות. מעבר לזה, הייתה בעיה בבניין והוא התנדב לראות, לבדוק ולייעץ וכל זה בלי לקחת על זה שקל וזאת למרות שהצענו לו. הכל עשר עשר עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי פ. לוד.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח וניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר, לפי דעתי המחירים הגונים. לפי מה שהתרשמתי הוא הגיע, עדכן אותי ועשה טוב את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פרנקו, חולון.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת חיצוני לבנין.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מקצוען, בעל זמן תגובה מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גאולה וינאפל, הרצליה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח מתחת לטוחן האשפה.
חוות דעת:
מומלץ בחום! אושר הגיע באופן מיידי, למרות שהתקשרנו אליו ביום שישי בשעה מאוחרת יחסית. הוא פתר את הבעיה במהירות ובסוף אף לקח פחות כסף ממה שאמר בהתחלה. השירות היה מהיר, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל הלל, פתח תקווה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף במיכל הדחה סמוי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל שחף, רמת השרון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן שקבענו והיה זמין, מקצועי ופתר את הבעיה, המחיר היה הוגן, הוא היה מהיר ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי שמשוני, ראשון לציון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 169 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק