מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שימי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.67
מחיר 9.35
איכות 9.76
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אריה קרניאל, קרית אונו.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז לתמי 4 ולמקרר.
חוות דעת:
היה מאה אחוז, הכל בסדר, הגיע בזמן, נתן שירות טוב, המחיר הוגן לדעתי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברק דנין, גני תקווה.
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
בנייה מחדש של מקלחון בעקבות בעיה באיטום שכללה החלפת צנרת, חידוש איטום, חיפוי קרמיקה וריצוף מחדש.
חוות דעת:
הוא מעולה! עשה לי שיפוץ במקלחון ביחידת הורים. הוא עבד בצורה מאוד מדוייקת, טיפל בהכל על הצד הטוב ביותר, אפס בעיות מההתחלה ועד הסוף. דאג לכסות בניילון את המיטה, אחלה בחור, עמד בזמנים ועבד בצורה מאוד מקצועית. אני מרוצה והולך להזמין אותו לעוד עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי שמשוביץ, מתן.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/12/2019
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף בן נון, תל אביב.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אדם נעים הליכות, שש לעזור ומשרה אוירה נעימה. מאוד מקצועי ומצליח לפתור בעיות גם כשהתיקון מסובך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור רנבי, כפר סבא.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים, ברז למקלחת והכנה לוילונות.
חוות דעת:
שימי עזר לי מאוד בעוד כמה תיקונים בבית שלא קשורים לאינסטלציה, הוא בעל מקצוע נדיר, הלך איתי ביחד לקנות חומרים, ליווה אותי כל היום והיה תענוג, אני מרוצה מאוד, הוא הפתיע אותי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי פולוביץ', הרצליה.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 09/12/2019
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ח. תל אביב.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מכונת כביסה ומייבש ותיקון צנרת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אין לי שום דבר רע להגיד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אנדרס ל. תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, העניק לי שירות טוב והוא הגיע מהר, בסך הכול אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי עינת, הוד השרון.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אלוף, אלוף, אלוף! הוא הציל אותי, הלוואי שיהיו הרבה אנשים כאלה היום, הגיע ביום שישי לפני כניסת שבת, נתן שירות מקצועי, אדיב, מגיע לו את הציון הגבוה ביותר, אני מפרגנת לו באהבה גדולה, בעל מקצוע אנושי ביותר וטיפל בבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי דיאמנט, פתח תקווה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת הבית.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק