מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שימי
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.60
מחיר 9.29
איכות 9.77
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חן ענבר, נתניה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון אסלה.
חוות דעת:
שימי היה אחלה, בחור מקצועי וממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פביאן סוחוביצקי, נתניה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז.
חוות דעת:
שירות מעולה, עשה עבודה מושלמת, הגיע בזמן, מקצועי וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסן גדי, נתניה.
משוב: 12/11/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה בצנרת ופתיחה סתימה.
חוות דעת:
איזה נשמה הוא, אין דברים כאלה! אני ממליץ עליו להמון אנשים הוא בן אדם לפני שהוא בעל מקצוע. בדקתי כמה בעלי מקצוע לפניו והוא היה הכי הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית מור, נתניה.
משוב: 14/08/2016
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה בשיפוץ הבית, וחיפוי קיר בריקים במטבח.
חוות דעת:
שיפצנו את הבית והוא היה הקבלן שאחראי על כל עבודות האינסטלציה. בנוסף, הוא חיפה עבורנו קיר בריקים במטבח. הוא נתן לי שירות טוב מאד! אנחנו מרוצים מהעבודה שלו! הוא הקשיב לבקשות שלנו ונתן לנו פתרונות טובים:) הוא היה קשוב לצרכים ולשינויים שביקשנו והוא תמיד רגיש ונותן מענה לכל בעיה. הוא גם דאג לבדוק שאכן העבודה בסדר לאחר גמר ביצועה. אני ממש ממליצה עליו, הוא 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מרים סולימן, נתניה.
משוב: 11/01/2017
תיאור השירות:
החלפת צנרת במקלחת.
חוות דעת:
מאד מאד מרוצים! בעל מקצוע אמין וישר, העבודה שלו מעולה ומקצועית. מאז הכל תקין, השירות שלו באמת עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדנה שאווט, הוד השרון.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! בחור טוב, ישר, מקצועי ולא גזלן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי שקד, רעננה.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עבד במקצועיות ובאדיבות עם המון סבלנות והסברים. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע קיסרי, כפר סבא.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
הרכבת אסלה ואיטום ריצוף וחיפוי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רומי גרציאני, הרצליה.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח שכלל פירוק והרכבה של הברז, פירוק כיור והחלפת גומיות.
חוות דעת:
שימי היה סבבה, אכפתי, עבד יסודי מאוד, לקח מחיר שהיה נראה לי בסדר, היה עם תשומת לב ועבד בצורה מסודרת ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ג. הרצליה.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
קיבוע מתקן השיבר והברזים של חצר הבניין, תיקון דליפה וקיצור צינור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק