מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אלימלך
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.94
מחיר 9.74
איכות 9.89
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ציפי בן-דב, ירושלים.
אשרור: 16/08/2019
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא החליף מנוע לאחר שהסביר מהי התקלה. החליף במהירות, במקצועיות. יש לו אישיות נעימה מאוד, ונחמד ונעים לקבל בביתך בעל מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת פמסון, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הגיע בזמן, שירותי, לקח מחיר הוגן ופתר את הבעיה בקלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי שלזינגר, ירושלים.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והסביר על הכל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית וינר, ירושלים.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה שכלל החלפת רצועה ומעבר מתכת לרצועה.
חוות דעת:
אלימלך עשה את העבודה והיה מצוין. הוא ממש בחור אמין, הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מורגנשטרן, ירושלים.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה ומערכת הרמה בשני תריסי גלילה.
חוות דעת:
אלימלך היה מושלם! הגיע בדיוק בזמן שנקבע לאחר שדיברנו, התייעצתי איתו ורצה לעזר, שירות מדהים ומהיר, אדם מקסים ומגיע לו מאה בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי קרייזל, ירושלים.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה תקוע.
חוות דעת:
העבודה התבצעה בצורה מקצועית והשירות היה מצוין, הוא הצליח לתקן את התריס במקום להחליפו. הוא היה ממש 100 אחוז והתרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אשורי, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. לדעתי המחיר שלקח יקר מדי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי פליישון, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל הוצאת שלב שנשבר.
חוות דעת:
בצדק מדורג מקום ראשון! הוא בחור אמין, סיפר לי על מגוון הטיפולים האפשריים אבל בסוף המליץ על הזול יותר, כי אמר שזה מה שצריך. הוא עשה עבודה נקייה ביותר, לא השאיר אפילו שריטה אחת וגם הסביר לי איך לתחזק ולשמר את התריסים. עשה עבודה יפה וקוסמטית והגיע בול מתי שאמר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם שמיר, ירושלים.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון הרמה בתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
השירות מצוין, הוא היה ממש מעולה! בהתחלה אמר שלא יוכל להגיע ביום שישי ואחר כך כן עשה מאמץ והצליח להגיע. עשה את הכל כמו שצריך ועכשיו הכל תקין, גם המחיר היה בסדר. ממש הייתי מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי נראל, ירושלים.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס גלילה ישן שנשבר.
חוות דעת:
שידר אמינות ונסיון ונתן שירות באדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 307 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק