מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.52
זמנים 9.63
מחיר 9.08
איכות 9.40
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיטב ברק, הוד השרון.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והחלפת בלמים ברכב מסוג קיה.
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהזמינות, מהאיכות ומהמחיר ההוגן. הוא לא ניסה לתקוע כל מיני החלפות ושיפוצים שלא נדרשו. הוא התקשר כדי לוודא שהכל עובד טוב, הוא מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור רעננה-כ"ס-הוד השרון

יאיר חורש, כפר סבא.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג קיה פורטה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד שמידוב, כפר סבא.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
החלפת פנסים ברכב מסוג קיה.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר גמור, עמדו בזמנים וגם במה שהם אמרו, המחיר היה הוגן לדעתי והייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד פרחי, כפר סבא.
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג קאיה, כלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
הוא היה תותח על. אמין, צנוע, ענייני ודואג. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית רם רז, הוד השרון.
משוב: 13/08/2017
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב קאיה ריו 2014.
חוות דעת:
הוא היה טוב, הכל היה בזמן, הרכב היה מוכן באותו יום, עבר בשלום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירדנה דהן, ראשון לציון.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ארבעה בלמים ברכב קיה פיקנטו.
חוות דעת:
דיברתי עם דוד לפני שהגעתי והסברתי לו מה הבעיה, הוא אמר שלפני שיתחיל את העבודה הוא יבדוק את הרכב וייתן לי הצעת מחיר. הוא בדק ונתן הצעה קצת יקרה לדעתי אבל הוא הסביר שהוא משתמש בחלקים מקוריים של הרכב. הוא היה מאוד אמין ונתן שירות מעולה, הוא גם התקשר אחר כך לשאול איך האוטו נוסע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ה. תל אביב.
אשרור: 13/03/2019
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף, החלפת בלמים קדמיים ומגבים ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
מאד נחמד, המחיר יצא יותר יקר ממה שחשבתי כי מצא עוד בעיות על הדרך אבל הוא מאד אמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רינה ביטון, הרצליה.
משוב: 06/07/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 שכלל החלפת אגזוז והכנה לטסט עבור רכב מסוג פיאט פונטו 2006 וטיפול 90,000 עבור רכב מסוג קיה סיד 2010.
חוות דעת:
הם היו ממש ממש בסדר, גם במחיר וגם ביחס. חבר'ה אמינים. העבודה הייתה טובה ויצאנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ערן איל, רמת השרון.
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
החלפת דיסקיות של הבלמים וכבל של קלאץ' ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
היה אחלה, מאוד נחמד והיה נעים לעבוד איתו. נתן שירות ממש טוב, אני מרוצה בסך הכל מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני שושן, רמת השרון.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב של חברת קיה סול.
חוות דעת:
הם היו מעולים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 392 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק