מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.65
מחיר 9.23
איכות 9.49
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי ב. כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 130,000 ברכב ג'יפ יונדאי 2011.
חוות דעת:
היה בסדר. לדעתי המחיר שגבה היה גבוה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור רעננה-כ"ס-הוד השרון

ציון א. כפר סבא.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט שכללה תיקון בלמים והחלפת מגבים ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הם נתנו טיפול טוב ומהיר ועושה רושם של מאוד אמין והם עמדו בזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
איל מ. רעננה.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כולל החלפת ברקסים אחוריים ברכב יונדאי i35. שנת 2013.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף א. רעננה.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון פגוש קדמי, מנורה קדמית ורדיאטור לאחר תאונה ברכב מסוג יונדאי גטס שנת 2005.
חוות דעת:
הוא מאוד אדיב ונחמד, הסביר לי מה הבעיות, נתן לי מספר אופציות להכל, בין היקר יותר לזול יותר. הוא עזר לי עם הביטוח, העביר לי את הרכב טסט, ממש היה איתי מהתחלה ועד הסוף. תוך כדי הוא גם החליף לי מגבים ונורות לאוטו בחינם, היה ממש נחמד. ברביעי הבאתי לשם את הרכב ובחמישי האוטו היה כבר מוכן אחרי טסט ותיקונים. ממש מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לב ר. רעננה.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי שבמהלכו התגלו נקישות בהגה ביונדאי i30.
חוות דעת:
היה נהדר! איכפתי מאוד ותודעת שירות גבוהה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ח. כפר סבא.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 15000 שכלל החלפת ברקסים ברכב יונדאי i30.
חוות דעת:
אני מרוצה באופן כללי מהכל, הרכב עכשיו נוסע כמו שצריך וכבר לא עושה רעשים. דוד הסביר מה הוא עשה, היה שירותי ועבד בזמן. יש לי רק דברים טובים להגיד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן קרת, כפר סבא.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
טיפול כללי לרכב של חברת יונדאי.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי והייתי מרוצה מאוד! עשה עבודה טובה והמחיר שנתן היה הוגן!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלעד שרון, רעננה.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
טיפול 70 אלף ברכב יונדאי I25 שנת 2014.
חוות דעת:
בסדר גמור , הכניס אותי על הבוקר למוסך. היה עיכוב של כמה שעות כי לא היה חלק במלאי אבל חוץ מזה אני חושב שהיה בסדר. מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא אלדן, כפר סבא.
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
כיוון פרונט ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה אחלה! היה מהיר במחיר סביר, הוא גם הסביר לי מה שהוא עושה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילעד פיניאבאקי, כפר סבא.
משוב: 22/05/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
הם היו ממש על הכיפאק והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 359 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק