מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.61
מחיר 9.15
איכות 9.48
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתן א. כפר סבא.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' ליונדאי I 10.
חוות דעת:
דוד היה 100% בסדר. נתן לנו הצעת מחיר מראש ועמד מאחורי ההצעה. למחיר נוספו כמה דברים קטנים שהוא הבחין בהם. כשהבאנו את הרכב לתיקון, הוא הזכיר שיש מצב שנצטרך להחליף את הכבל של הקלאץ'. לדעתי יש צורך להזכיר זאת מראש. לזכותו של דוד ייאמר שבסופו של דבר הוא אמר שלא היה צורך להחליף את הכבל. הרכב לא היה מוכן באותו יום. הוא אמר מראש שיכול להיות שזה יקרה, וזה קרה בגלל חלקים חסרים שהתגלה בזמן העבודה שיש צורך להחליפם. הרכב היה מוכן בבוקר שלמחרת. בסך הכל חוויה טובה ומקווה שהקלאץ' יחזיק מעמד הרבה זמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איל מ. רעננה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כולל החלפת ברקסים אחוריים ברכב יונדאי i35. שנת 2013.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד יצחק, רעננה.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת בבלמים ברכב מסוג יונדאי I25.
חוות דעת:
הם היו ממש סבבה, עשו את העבודה בזמן טוב, המחיר היה הוגן לדעתי ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוגן ר. רעננה.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב יונדאי I20 שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
השירות היה טוב. הוא היה אדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סהר קונורטוב, רעננה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 לרכב מסוג יונדאי 2007.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, דוד היה מאוד אדיב, מקצועי, מהיר והוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה קאופמן, כפר סבא.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט שכללה חלפת בלמים אחוריים, החלפת משאבות והחלפת מיסבים בגלגלים קדמיים לרכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2002.
חוות דעת:
את המחירים אני לא יודעת אז קשה לי להעריך אבל הוא היה נהדר והתנהג נהדר, אפילו התקשר לשאול אם עברתי את הטסט וקיבל אותי על המקום איך שהגעתי.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דניאל מ. כפר סבא.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב יונדאי I 30, שכלל תיקונים בהגה והעברת טסט.
חוות דעת:
דוד היה בסדר גמור, אני מרוצה מהשירות שלו ומהעבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רועי ב. כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 130,000 ברכב ג'יפ יונדאי 2011.
חוות דעת:
היה בסדר. לדעתי המחיר שגבה היה גבוה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ציון א. כפר סבא.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט שכללה תיקון בלמים והחלפת מגבים ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הם נתנו טיפול טוב ומהיר ועושה רושם של מאוד אמין והם עמדו בזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אסף א. רעננה.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון פגוש קדמי, מנורה קדמית ורדיאטור לאחר תאונה ברכב מסוג יונדאי גטס שנת 2005.
חוות דעת:
הוא מאוד אדיב ונחמד, הסביר לי מה הבעיות, נתן לי מספר אופציות להכל, בין היקר יותר לזול יותר. הוא עזר לי עם הביטוח, העביר לי את הרכב טסט, ממש היה איתי מהתחלה ועד הסוף. תוך כדי הוא גם החליף לי מגבים ונורות לאוטו בחינם, היה ממש נחמד. ברביעי הבאתי לשם את הרכב ובחמישי האוטו היה כבר מוכן אחרי טסט ותיקונים. ממש מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 400 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק