מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.62
מחיר 9.19
איכות 9.49
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון אקשיקר, רעננה.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והחלפת שרשרת טיימינג ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. הוא נתן יחס טוב ועשה עבודה מקצועית, גם המחיר היה הוגן לדעתי. הכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי אנגלר, רעננה.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבת סולר ברכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
בסדר גמור. באמת שהיה בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צור א. רעננה.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור, משולשים ושמנים והכנה לטסט ברכב דייהטסו סיריון שנת 2010.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה! הוא עשה עבודה טובה, עמד בזמנים שקבענו, נתן מחיר טוב והיה נחמד. החיסרון היחיד בעיניי היה שדוד המליץ לי להחליף גיר ולא רציתי באותו זמן ולבסוף הוא לא חזר אלי לגבי זה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב אקסלרוד, כפר סבא.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל החלפת דיסקיות וחריטה עבור רכב מסוג מיצובישי אטראז'.
חוות דעת:
מבחינת השירות הוא היה אחלה, מבחינת המחיר זה היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רום פריימן, רעננה.
משוב: 09/06/2020
חוות דעת:
היה פשוט נפלא! הגעתי על הבוקר. תוך כמה דק' התפנו אליי, חיברו את הרכב למחשב וזיהו את התקלה. היו שקופים לגבי העלות של הטיפול וחלקי החילוף. ניסיתי להשתמש בחלק חילוף שהיה ברשותי מפעם וזרמו גם על זה. לאחר שלא עבד, הזמינו חלקים חדשים, שהגיעו במהרה ובוצעה ההחלפה. במהלך הבדיקה רצו לבדוק את השמן ונשבר מדיד השמן (היה מודבק כבר כמה שנים - מניח סתם ביש מזל). ניסו להזמין גם אותו, אבל החלק לא הגיע. אחרי כמה ימים הביאו לי את המדיד עד הבית! זה הולך להפוך למוסך הבית שלי (בתקווה שלא אצטרך יותר מדי כמובן).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם פרידמן, הוד השרון.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
טיפול גדול אחרי שנה, החלפת גומיה של ציריה, החלפת רפידות לבלבמים וכיוון פרונט.
חוות דעת:
היה קצת מאכזב. התקשרתי ב8 בבוקר ושאלתי מתי אפשר להגיע אמרו לי שעכשיו, תוך רבע שעה הגעתי והתברר לי שקיבלו לפניי 2 רכבים אז הייתי צריכה להמתין. תכננתי להוציא הרבה פחות כסף על הטיפול והוא אמר לי שייקח שעתיים ובפועל לקח 3 וחצי שעות. מה שכן היה נחמד שהוא עשה לי הנחה בסוף.
איכות
7
מחיר
4
זמנים
4
יחס
10
7
כללי
גירסאות
עמית טרוגמן, כפר סבא.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט והחלפת צמיגים ברכב ניסאן קשקאי.
חוות דעת:
אחלה בחור! נתן שרות טוב ואמין ממה שהתרשמתי, עומד בזמנים והמחיר היה טוב. הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ג'וזף ביאזיא, כפר סבא.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים שכלל החלפת חלקים ברכב הונדה.
חוות דעת:
היה איש אדיב, מעולה ולקח מחיר טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדר גבריאלוב, כפר סבא.
אשרור: 04/06/2020
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
טיפול בזיהום אוויר לרכב קיה פיקנטו 2012 הכולל שלושה תוספים פלוס אינפוזיה לרכב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אחלה גבר שבגברים! הייתי מבסוט מאוד ממנו, יש לו אנרגיות ממש טובות. בהתחלה הוא אמר לי שהתקלה יכולה להיות בממיר הקטליטי ( בדרך כלל אם נפלטים גזים ספציפים מהאגזוז אפשר לדעת אם הממיר תקול). אחרי בדיקה קצרה כן היה חשש שזה הממיר ופחדתי שהעלות תהיה מאוד גבוהה, אז הוא הרגיע אותי והסביר לי שיש פתרון זול יותר ,על ידי אינפוזיה למנוע, תוסף בשמן, בדלק ובהזרקה למנוע שמנקה את מערכת הפליטה וכל מה שמסביב. הוא עשה לי את האוטו נקי כמו חליל! המחיר עצמו בסוף יצא ממש זול, משתלם ולגמריי שווה את זה. גם האנשים שעובדים שם הסבירו לי הכל בשמחה ואהבה אנרגיות מעולות. דוד גם התקשר אליי לוודא שעברתי את הטסט ועם רמה כזאת של אכפתיות אתה יודע שזה מוסך על רמה. אחזור אליהם בוודאות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סשה לוקאס, הוד השרון.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
החלפת טיימינג, רצועות מנוע ומשאבת מים למיצובישי לנסר שנת 2000.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא עשה בדיוק מה שצריך, מצא עוד תקלה נוספת ובאמת לא עשה שום דבר סתם ככה. הכל עשר, האוטו נוסע כמו טיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 469 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק