מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברק
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.80
מחיר 9.53
איכות 9.74
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ג'ור'ג שטרן, ראשון לציון.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד חשמל.
חוות דעת:
היה ממש נחמד, מהיר ועינייני, עשה את מה שצריך. במחיר, לפי הפירסום באתר, לקח את המקסימום האפשרי
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
ארז דרור, ראשון לציון.
משוב: 24/04/2020
תיאור השירות:
אספקת והתקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
ברק היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי וייסנר, ראשון לציון.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל, הוספת שקע חשמלי לתנור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
בחור מקצועי מאוד שעושה עבודה טובה ונקייה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון בן יאיר, ראשון לציון.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מפסק לדוד ונקודת חשמל.
חוות דעת:
אני מאוד ממליצה עליו, היה אצלי פעמיים בשתי דירות שונות. מגיע בזמן והמחיר נראה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דובי ק, ראשון לציון.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מנורות וחיווט קווי חשמל של תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא מעולה! היה מקצועי, אדיב, נותן יחס טוב, הגון, יש לו פיתרונות יצירתיים, במחירים הגונים, העבודה מדויקת, יפיפיה עובד נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזר חממי , ראשון לציון.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת החשמל.
חוות דעת:
תיקון מערכת החשמל במשרד שקרסה עקב סופה ומים שנכנסו למערכת. היינו מאוד מאוד מרוצים, הוא עמד בזמנים ונתן שירות מקצועי ומיידי במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי א. ראשון לציון.
משוב: 21/12/2016
תיאור השירות:
החלפת רכיבים בלוח חשמלי של בניין משותף.
חוות דעת:
הוא מותק של בן אדם! השירות שלו מאוד מאוד מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר עמירן, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל שגרם לקצרים חשמליים.
חוות דעת:
כבר שנתיים שאנחנו נעזרים בברק ומרוצים ממנו כל פעם מחודש. הוא מספק פתרונות יצירתיים ועושה עבודה מקצועית ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה בן אברהם, יהוד.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כפתור שרוף שגרם לקצרים בארון חשמל.
חוות דעת:
מאז שהכרנו את ברק אנחנו נעזרים בשירותי כל פעם שאנחנו צריכים חשמלאי, אני ממש מרוצה שמצאתי אותו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ב, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, שירותי ואמין! מיד בדקתי ועשיתי השוואות כשהביא הצעת מחיר, אני עליו ממליצה בחום רב, הגיע יחסית מהר, הגיע בשעה שאמר השאיר אחריו נקי, הסביר לי מה הבעיה והיה ממש בסדר. נתן את החלקים שהוא הוציא ופתר את הבעיה. כשהיה אצלי בדק עוד משהו על הדרך וברור לי שאפנה אליו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק