מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.63
מחיר 9.47
איכות 9.52
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 61 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שחר גלוזמן, נתניה.
אשרור: 27/10/2018
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב, מבחינה שירותית הוא נתן שירות טוב אבל מבחינה מקצועית אחרי התקנת המאוורר יש רעשים ולדעתי הוא לא איזן טוב את המאוורר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
שחר שני, נתניה.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע חשמלי וממסר פחת.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא היה מצוין. זמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אווה א, נתניה.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע פעמיים ולא הצליח לתקן את הבעיה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ליה אבייב, נתניה.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של מאוורר תקרה.
חוות דעת:
חמוד מאוד, עשה עבודה טובה, הייתי מרוצה מאוד. הוא מקצוען סבלני ונחמד, הלוואי וכל בעלי המקצוע שיגיעו אלי בהמשך יהיו כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אווה סואץ, נתניה.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בתאורה ביתית.
חוות דעת:
הוא בן אדם מאוד נחמד, אבל הבעיה לא טופלה על אף שהיה אצלי מספר פעמים. הזמנתי אותו לבדוק קצר חשמלי בתאורה בקומה השנייה של הבית, הוא איתר את הבעיה ופתר אותה על ידי ניתוק המנורות. כרגע אין לי קצר, אבל גם אין לי מנורות פועלות. אני לא יודעת אם זה פער מקצועי אצלו, ואפנה לבעל מקצוע נוסף לבדיקה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שרון אמסלם, נתניה.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
שירות מצויין. מקצועי, אדיב וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי כחלון, גבעת אולגה.
משוב: 13/02/2017
תיאור השירות:
התקנת הארקה והעברת חשמל.
חוות דעת:
הוא איש נחמד מאוד, אישיות נהדרת! עובד במקצועיות, אני ממליץ בחום, הוא מעולה ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים שוקרון, גבעת אולגה.
משוב: 13/05/2017
תיאור השירות:
התקנת לוח חשמל בבית ושניים בבית כנסת.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו בחום! הוא בן אדם עם ראש על הכתפיים, יודע את המקצוע חבל על הזמן, עומד במילה שלו ותמיד מתחיל ומסיים בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר כ. חדרה.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
פירוק ובדיקת גוף תאורה במטבח וחיבור בית מנורה
חוות דעת:
שי היה מאוד נחמד ואדיב בטלפון, הוא הגיע בשעה שקבענו ועשה עבודה טובה. בהחלט בחור מאוד נחמד, מקצועי ולבבי ואני גם אשמח להיעזר בו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר להב, כפר סבא.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
הזזת מיקום של שני גופי תאורה ספוטים כולל סגירה בגבס.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי והוא הגיע עם עוד עובד. בפעם הראשונה הזיז את הגוף תאורה וסגר את החורים של הגבס ובפעם השנייה הכניס את הגוף תאורה בפנים לתוך הנישה רק אחרי שהגבס התייבש. המחיר היה ממש אטרקטיבי, הוא סידר לי עוד משהו קטן ללא עלות, היה ממש נחמד והוא מקצועי ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 61 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק