מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שגיא
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.86
איכות 9.85
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליאת גרימברג, רחובות.
משוב: 05/03/2020
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת פינקלשטיין, נס ציונה.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מתחת לצינור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, אדיב ונחמד. הגיע מהר ובדק את הכל לעומק כמו שצריך וראה שסך הכל צריך לחזק את הצינור, הוא אמר שאין שום בעיה והידק הכל עד הסוף, ובקושי לקח תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל ש. נס ציונה.
משוב: 18/01/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון.
חוות דעת:
הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דורון טל, נס ציונה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הגיע במועד. זיהה ותיקן במהירות את הבעיה. היה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי גולן, רחובות.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילה שכלל תיקון רובה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ישר, הגון, אדיב, יחס אישי ואני מדרגת אותו עשר בהכל! קשה למצוא אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר סימונס, רחובות.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת צנרת המים.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרק ש. רחובות.
אשרור: 12/11/2019
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת במטבח והתקנת ברז.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעוז ע. רחובות.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
איטום צינור איוורור. תיקון צירים של ארון מטבח, ריתוך של סורג.
חוות דעת:
ההתרשמות היא מאוד לטובה! דיברתי איתו, עשה רושם מאוד טוב, אדם מאוד מקצועי, שאל שאלות ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פזית שלו, רחובות.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור הניקוז של המזגן.
חוות דעת:
שגיא דייק בזמנים, היה מקצועי מאד, אדיב, זריז וישר, ידע לאתר את התקלה בזריזות, הסביר בצורה ברורה ופשוטה מה מקור הבעיה ומה נדרש לעשות והשתמש בציוד מקצועי לפתיחת הסתימה. הוא המתין כחצי שעה אחרי התיקון עד שווידא שהתקלה סודרה. בסיום התיקון השאיר את האזור נקי מפסולת ומריחות. המחיר שגבה היה תואם למה שנאמר בשיחה ונראה סביר לגמרי. ממליצה בחום רב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית ש. נס ציונה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים לאחר פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הגיע באותו היום והייתה תקלה קצת יותר מסובכת והוא פתר לי אותה תוך יומיים והיה מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 307 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק